Λόγω των κινητοποιήσεων στο Σύνταγμα οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο» έκλεισαν στις 10:30 το πρωι και οι συρμοί διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση.
Στις 12:00 έκλεισαν και οι σταθμοί του μετρό «Ομόνοια» και «Μοναστηράκι».
Στις 12 το μεσημέρι ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ πραγματοποιούν νέα συλλαλητήρια στο Σύνταγμα, με βασικό αίτημα να μην συγκαλυφθεί η τραγωδία στα Τέμπη, οι υπαίτιοι να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη και να ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας.
Παράλληλα, το ΤΡΑΜ τερματίζει στον σταθμό της λ.Βουλιαγμένης λόγω της πορείας στο κέντρο.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.