Κικίλιας σε Φόρουμ Δελφών: Οι επιχειρήσεις που δεν σέβονται το περιβάλλον θα με βρουν μπροστά τους

Ρεπορτάζ: Στέλιος Κάνδιας

Τη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού με τον αμερικανικό κολοσσό της νέας τεχνολογίας Google για την ανάπτυξη του βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα ανακοίνωσαν ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας και ο πρόεδρος της Google ΕΜΕΑ, Ματ Μπρίτεν στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, πρόκειται για χρηματικά και εκπαιδευτικά προγράμματα. Στόχος είπε ο υπουργός η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά όχι μόνο περισσότερους τουρίστες, ποιοτικό τουρισμό που θα φέρει συνάλλαγμα. Θα δοθούν προς το σκοπό αυτό όλα τα απαραίτητα εργαλεία στον τουριστικό τομέα διαβεβαίωσε ο κ. Κικίλιας. Από φέτος και τα επόμενα χρόνια επενδύουμε σε βιώσιμα τουριστικό μοντέλα με εκπομπές χαμηλών ρύπων. 

"Έχουμε συγκεκριμένα εργαλεία με κορυφαίες εταιρείες που εμπιστεύονται την Ελλάδα και επενδύουν στην Ελλάδα' επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού. Google και Visa μας δίνουν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία που τα αξιολογούμε και προσαρμόζουμε τις πολιτικές μας εξήγησε. "Χρησιμοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης μέσω και του ΕΟΤ, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σύγχρονα εργαλεία" 

"Θα μπλοκάρω ό,τι υπάρχει και δεν υπάρχει"

Θα μπλοκάρω ό,τι υπάρχει και δεν υπάρχει, θα με βρουν μπροστά τους όσες επιχειρήσεις δεν σεβαστούν το περιβάλλον. Θα βάζουμε κανόνες ανά περιοχή για το τι επιτρέπεται και τι όχι, θα εκπαιδεύσουμε το προσωπικό, την ομορφιά που ζούμε πρέπει να την κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας διεμήνυσε εξάλλου ο υπουργός. 

Ερωτηθείς σχετικά για τον πόλεμο στην Ουκρανία, ο υπουργός Τουρισμού εκτίμησε ότι δε θα επηρεάσει σημαντικά την εγχώρια τουριστική αγορά καθώς τα τελευταία χρόνια η πορεία των τουριστικών ροών από τη Ρωσία και την Ουκρανία ήταν φθίνουσα, αλλά ευχήθηκε να τελειώσει γρήγορα ο πόλεμος. 

Η σημασία της μηχανής αναζήτησης στο τουριστικό προϊόν

Από πλευράς του, ο κ. Μπρίτεν τόνισε ότι η πανδημία μας δίδαξε ότι κυβερνήσεις, κοινότητες και επιχειρήσεις μπορούν και πρέπει να δουλέψουν μαζί αποτελεσματικά. Το 30% των τουριστών ενδιαφέρονται για βιώσιμο τουρισμό παρατήρησε. Στόχος μας είπε είναι να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο βιώσιμα και να το διαφημίσουμε. 

To 2015 ξεκινήσαμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ψηφιακών δεξιοτήτων ενώ είμαστε στην Ελλάδα από το 2008 υπενθύμισε.

Όπως επισήμανε ο CEO της Google, η έρευνα που κάναμε με το Ελληνικό Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο δείχνει ότι με το Google analytics μπορείς να είσαι βιώσιμη περιβαλλοντικά φιλική επιχείρηση, αλλά και να το κάνεις γνωστό στον κόσμο. Μπορείς να επιλέξεις τη φθηνότερη πτήση, αλλά μέσω Google μπορείς να επιλέξεις και την πιο περιβαλλοντικά φιλική πτήση με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. 

"Ο τουρισμός είναι εξαιρετικά εικονικό προϊόν, ψάχνεις online βίντεο, φωτογραφίες 3D μουσεία κατανοώντας τι θέλουν οι τουρίστες μπορείς να τις του το δώσεις" εξήγησε ο κ. Μπρίτεν. 
 

Πηγή: skai.gr