Προβλήματα στη λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς έχει προκαλέσει η πολύ ισχυρή χιονόπτωση στην Αττική. Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ, δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια σε ολόκληρο το δίκτυο της γραμμής 1 του Μετρό.

Επίσης, λόγω προβλημάτων στο δίκτυο του προαστιακού δεν πραγματοποιούνται δρομολόγια του Μετρό από και προς το Αεροδρόμιο. Τα δρομολόγια του Μετρό γίνονται έως τον σταθμό Δουκ. Πλακεντίας και από εκεί οι επιβάτες με κατεύθυνση προς το Αεροδρόμιο μετεπιβιβάζονται σε συρμούς του Προαστιακού.

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο τμήμα Πειραιάς- Αττική στη γραμμή 1 του Μετρό ενώ εκτός λειτουργίας παραμένει το τμήμα Αττική- Κηφισιά, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Επίσης, κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια του Τραμ σε ολόκληρο το δίκτυο.

Έντονα προβλήματα υπάρχουν και στις αστικές συγκοινωνίες με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται δρομολόγια τόσο τα λεωφορεία όσο και τρόλεϊ. Σύμφωνα με πηγές από τον ΟΑΣΑ εκτελούνται μόνο κάποια δρομολόγια λεωφορείων στα νότια προάστια.

Τα λεωφορεία βγήκαν το πρωί από τα αμαξοστάσια για να πραγματοποιήσουν δρομολόγια στις κεντρικούς δρόμους, αλλά, λόγω της έντονης χιονόπτωσης και της ολισθηρότητας, δόθηκε εντολή να επιστρέψουν στα αμαξοστάσια για λόγους ασφαλείας.

Προαστιακός

Σε αγώνα δρόμου έχουν επιδοθεί οι τεχνικοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη λειτουργία των τρένων και του προαστιακού, λόγω των προβλημάτων που έχει προκαλέσει η κακοκαιρία στο σιδηροδρομικό δίκτυο και το δίκτυο του προαστιακού. Χθες Κυριακή κατέρρευσε ένα μεγάλο δέντρο δίπλα στις γραμμές, μεταξύ Σφενδάλης και Αφιδνών, και έπεσε πάνω σε διερχόμενο συρμό του προαστιακού στη γραμμή Αθήνα-Χαλκίδα προκαλώντας μεγάλες ζημιές. 

Σήμερα το πρωί έγινε ένας μικρός εκτροχιασμός βαγονιού του προαστιακού στις Αχαρνές χωρίς -ευτυχώς- να υπάρξει κάποιος τραυματισμός, αλλά το συμβάν έχει προκαλέσει προβλήματα στο δίκτυο με αποτέλεσμα να διακοπεί για κάποιες ώρες η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Επίσης, προβλήματα παρατηρούνται από χθες στην ηλεκτροκίνηση των συρμών του προαστιακού προς Κόρινθο και Χαλκίδα λόγω της διακοπής ρεύματος σε διάφορες περιοχές, με αποτέλεσμα να ματαιώνονται ή να αλλάζουν τα δρομολόγια.

Τέλος, προβλήματα εντοπίζονται και στα κλειδιά (διακλάδωσης γραμμών), καθώς δεν υπάρχει θερμαινόμενος εξοπλισμός αυτού του είδους στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ