ΚΑΙΡΟΣ

Δύο χρόνια από την έναρξη της άυλης συνταγογράφησης-Πιερρακάκης: Αναβαθμίζουμε την ποιότητα ζωής όλων

Δυο χρόνια λειτουργίας συμπληρώνονται σήμερα από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης.

Με ανάρτηση του, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης αναφέρει πως πλέον, πάνω από 3,2 εκατομμύρια πολίτες μας λαμβάνουν τις ιατρικές τους συνταγές με SMS

Στάθηκε δε ο υπουργός στην εφαρμογή myHealth, αλλά και στην συνεισφορά της άυλης συνταγογράφησης στην οργάνωση της εμβολιαστικής κάλυψης για τον κορωνοϊό.

«Με όλες τις παραπάνω λειτουργίες της, η άυλη συνταγογράφηση αντανακλά την προσήλωσή μας στη διαρκή ενίσχυση και διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών», συμπλήρωσε.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη:

Συμπληρώνουμε σήμερα δύο χρόνια από την ενεργοποίηση της άυλης συνταγογράφησης, μίας από τις πρώτες νέες υπηρεσίες που εντάξαμε στο gov.gr. Μέσα από το https://ehealth.gov.gr που σχεδίασε και υλοποίησε η #ΗΔΙΚΑ, περισσότεροι από 3.200.000 συμπολίτες μας λαμβάνουν τις ιατρικές τους συνταγές με SMS στο κινητό ή με μήνυμα στο e-mail τους.
Αρχικά, λειτούργησε ως μία επέκταση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούσαν να λαμβάνουν τις συνταγές τους ευκολότερα, ενώ αργότερα ακολούθησε η προσθήκη των παραπεμπτικών και των ιατρικών βεβαιώσεων.
Δεν μείναμε, όμως, εκεί: μέσα από την εφαρμογή MyHealth, η άυλη συνταγογράφηση εξελίχθηκε στο «κλειδί» ώστε ο πολίτης να αποκτήσει για πρώτη φορά πρόσβαση στο ιστορικό της συνταγογράφησής του, αποτελώντας το πρόπλασμα του Ψηφιακού Ιατρικού Φακέλου.
Και, βέβαια, η άυλη συνταγογράφηση αποτέλεσε πολύτιμο εργαλείο στην οργάνωση του εμβολιασμού. Αφενός μας επέτρεψε να εντοπίσουμε και να προτεραιοποιήσουμε ασθενείς με νοσήματα υψηλού και αυξημένου κινδύνου. Και αφετέρου συνέβαλε καθοριστικά στη δυνατότητά μας να στείλουμε εξατομικευμένες προτάσεις για ραντεβού σε όσους είχαν εγγραφεί στην υπηρεσία.
Με όλες τις παραπάνω λειτουργίες της, η άυλη συνταγογράφηση αντανακλά την προσήλωσή μας στη διαρκή ενίσχυση και διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών. Έχοντας τον πολίτη στο επίκεντρο του σχεδιασμού μας, υλοποιούμε πλατφόρμες οι οποίες διευκολύνουν την καθημερινότητα και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής όλων

Πηγή: skai.gr