Η σύμβαση που είχε υπογραφεί το 2002, και είχε συζητηθεί ακόμα και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, όπου είχαν προσφύγει 3 τουλάχιστον ελληνικές μεταφορικές εταιρίες, για αθέμιτο ανταγωνισμό, έχει προκαλέσει ιδιαίτερο προβληματισμό τόσο στον ΟΛΠ, όσο και στην κινεζική COSCO.
Mετά την καταγγελία της σύμβασης η COSCO, θα έχει, όπως επισήμανε, σημαντική απώλεια εισοδημάτων, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΛΠ τα έτη 2008 - 2009 η MSC είχε διακινήσει μέσω του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων -ΣΕΜΠΟ- περίπου 400.000 conteiners, ενώ τα έτη 2007-2008 και 2009 είχε αποφέρει συνολικά κέρδη στον Οργανισμό 17,5 εκατ. ευρώ.
Πάντως, να επισημανθεί ότι με την καταγγελία της σύμβασης η COSCO βρίσκεται προ απροόπτου καθώς στην εμπορική εκμετάλλευση του ΣΕΜΠΟ Ν. Ικονίου είχε συνυπολογισθεί και το μεταφορικό έργο της ιταλοελβετικής MSC.
Από την πλευρά της, η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη δήλωσε ότι θα επιδιώκει συνάντηση με στελέχη της ιταλοελβετικής εταιρείας για να αποτραπεί η καταγγελία της σύμβασης.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.