Όπως τόνισε στο ΣΚΑΪ ο τέως γενικός διευθυντής των Ελληνικών Πετρελαίων κ. Ηλίας Κονοφάγος, το πρόβλημα του ανταγωνισμού στην αγορά των καυσίμων εντοπίζεται σε όλα τα επίπεδα, αλλά ιδιαίτερα στο επίπεδο των διυλιστηρίων και των εισαγωγών, όπου με πρόσχημα τη διατήρηση των αποθεμάτων ασφαλείας του δημόσιου, η αγορά παραμένει στάσιμη χωρίς οποιαδήποτε βελτίωση. Σύμφωνα με τον κ. Κονοφάγο απαιτείται συναίνεση απο επιχειρηματίες και κυβέρνηση για να δοθεί λύση, κάτι που έχει επιτευχθεί ήδη στις αγορές τις Γαλλίας και της Γερμανίας.
Είναι ενδεικτικό ότι τον Ιούλιο του 2008 που το μπρεντ είχε φτάσει τα 1,43 δολάρια το βαρέλι, η αμόλυβδη βενζίνη στη χώρα μας πωλείτο προς 1,27 ευρώ. Σήμερα, που η διεθνής τιμή του πετρελαίου υποχώρησε κατά 68% ($52/βαρ), η μέση τιμή της αμόλυβδης έχει υποχωρήσει κατά μόλις 30% (€0,92/λιτρο) με αποτέλεσμα τα ακριβά πρατήρια να πουλούν το καύσιμο στο 1 ευρώ.
Το μέλος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών κ. Δημήτρης Μακρυβέλιος ανέφερε στο ΣΚΑΪ ότι τις αποκλίσεις στην τιμή από πρατήριο σε πρατήριο – που φτάνουν ακόμα και τα 25 λεπτά , θα πρέπει να τις δει σοβαρά του ΥΠΑΝ και η Επιτροπή Ανταγωνισμού.Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.