Κλείσιμο

Αντιδράσεις προκαλεί η νέα καμπάνια της Adidas με άνδρες μοντέλα να φορούν γυναικεία μαγιό

Στόχος της καμπάνιας, όπως τόνισε η εταιρεία είναι να τιμήσει τον μήνα Υπερηφάνειας δίνοντας τα δικά της υποστηρικτικά μηνύματα στην ένταξη και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Αίσθηση έχει προκαλέσει στο διαδίκτυο η νέα καμπάνια της Adidas η οποία στο πλαίσιο της συλλογής της Pride 2023,  παρουσίασε γυναικεία μαγιό φορεμένα από άνδρες μοντέλα

Στόχος της καμπάνιας είναι να τιμήσει τον μήνα Υπερηφάνειας δίνοντας τα δικά της υπστηρικτικά μηνύματα στην ένταξη και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Όπως φαίνεται στην σχετική φωτογραφία ένα αγόρι με τριχωτό στήθος και εμφανές μήλο αδάμ που δεν είναι σαφές αν είναι τρανς, φορά ένα φλοράλ ολόσωμο μαγιό.

Το σχέδιο δημιουργήθηκε από τον Νοτιοαφρικανό σχεδιαστή Rich Mnisi, με την Adidas να κάνει λόγο ως «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει» 

Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η διευκρίνησε πως η σειρά «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Μνίσι στον νεότερο εαυτό του».

Στη συνέχεια ανέφερε πως στόχος της εταιρίας είναι η σειρά να λειτουργήσει ως «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της διεμφυλικής κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+».

Μάλιστα για το πρότζεκτ συνεργάστηκε με τον χρυσό Ολυμπιονίκη ο οποίος μάλιστε έγραψε και μια επιστολή στην οποία και τονίζει πως ο αθλητισμός είναι ένας χώρος για όλους.

«Ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», τονίζει.

«Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».

Σε κάθε περίπτωση η κίνηση της Adidas συζητήθηκε εντόνως με διόλου λίγα ομοφοβικά και επικριτικά σχόλια να αναρτώνται στο διαδίκτυο

Η Ρίλει Γκέινς, αθλήτρια κολύμβησης του NCAA  και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.

Πηγή: DAILY MAIL