Γαλλική φινέτσα με σήμα τον λέοντα

Το νέο και οικονομικό Peugeot 408 φιλοδοξεί να διαγράψει διεθνή καριέρα

Είναι το πρώτο στην ιστορία του γαλλικού ομίλου. Με το νέο 408, η Peugeot προσφέρει ένα νέο αμάξωμα «fastback» στην κορυφή του segment C. Οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, ώστε να συνδυάζεται με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της Peugeot με την κεφαλή του λέοντα. Το ανεστραμμένο σχήμα τού πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ έντονη προσωπικότητα.

Με μήκος 4,69 μ. και με το μακρύ μεταξόνιο που φθάνει τα 2,79 μ., το νέο Peugeot 408 προσφέρει άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, γεγονός που πιστοποιείται από τα 188 χλστ. της απόστασης που διαθέτουν για τα πόδια τους. Με το ίδιο σκεπτικό, εξίσου γενναιόδωρες είναι και οι διαστάσεις του χώρου των αποσκευών, που προσφέρει συνολική χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φθάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το νέο Peugeot 408 έχει ύψος 1,48 μ. και ξεχωρίζει από τη σιλουέτα, η οποία συμβάλλει καθοριστικά και στη βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης.

Τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες του, το Peugeot 408 προσφέρει την τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit®, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, με διαγώνιο 10,0 ιντσών, ενώ ίδιο μέγεθος έχει και η οθόνη αφής του εξελιγμένου συστήματος infotainment.

Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο Peugeot 408 περιλαμβάνει δύο plug in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους και μία βενζινοκίνητη έκδοση με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες διατίθενται με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 12,4 kWh, φορτίζει σε wallbox των 7,4 kW (ίδιας ισχύος είναι και ο εσωτερικός φορτιστής) σε περίπου δύο ώρες.

Η οικονομία αποτέλεσε ένα από τα βασικότερα μελήματα των σχεδιαστών του Peugeot 408. Η κοινή προσπάθεια στη βελτίωση της αεροδυναμικής και στη μείωση του βάρους (από 1.396 κιλά), αλλά και η εξέλιξη κινητήρων με χαμηλές εκπομπές ρύπων, είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μοντέλου που επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση ενέργειας (σε διαδικασία έγκρισης), είτε πρόκειται για τις υβριδικές του εκδόσεις είτε για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.

Το νέο Peugeot 408 θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2023. Ενα αυτοκίνητο με φιλοδοξίες διεθνούς εμπορικής καριέρας, που θα κατασκευάζεται αρχικά για την ευρωπαϊκή αγορά στη Mulhouse της Γαλλίας και αμέσως μετά στο εργοστάσιο του Chengdu, για την αγορά της Κίνας.

Επιμέλεια κειμένου: Άρης Γαλανόπουλος

Πηγή: skai.gr