Χθες αργά το βράδυ ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό.
Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε συγχαρητήρια στον κ. Πτωχό για την επικράτηση του στην εκλογική διαδικασία της Κυριακής.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.