Με μια μακροσκελή ανακοίνωσή του, το ΚΚΕ αποκάλυψε τελικά ότι τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό 902 αγόρασε η κυπριακών συμφερόντων A-Orizon Media LTD, αλλά χωρίς να υπεισέρχεται σε περισσότερες λεπτομέρειες για το ποιόν της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Σε κείμενο με τίτλο "Τους πήρε ο πόνος για τον 902" που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σταθμού, (όλο το κείμενο ΕΔΩ) αναφέρεται ότι ο 902 πουλήθηκε προκειμένου να ικανοποιηθούν οι υποχρεώσεις του σταθμού στους εργαζομένους, καθώς και στα ασφαλιστικά Ταμεία. Ως αιτία προβάλλονται τα οικονομικά προβλήματα και οι δυσκολίες λόγω της οικονομικής κρίσης.

"Απέναντι στον κίνδυνο να κλείσει ο σταθμός, επιλέξαμε την πώληση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες πληρωμής στους εργαζόμενους και τα Ταμεία" αναφέρει χαρακτηριστικά το κείμενο.

"Δεν είμαστε φυσικά αδιάφοροι που πάει ο σταθμός. Παίρνουμε αυτό το ζήτημα υπόψη. Γι’ αυτό στο συμβόλαιο της αγοραπωλησίας, για παράδειγμα, καθορίζεται ότι η εταιρία «Ραδιοτηλεοπτική» δε θα δοθεί, ούτε θα μεταπωληθεί σε πολιτικό κόμμα. Επίσης, ο διακριτικός τίτλος, τα σήματα – ηχητικά και λεκτικά - του σταθμού παραμένουν στο ΚΚΕ" προστίθεται στην ανακοίνωση.

Πηγή: Newsdesk ΣΚΑΪ