Η ASOS λάνσαρε  το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών.

Η μεγαλύτερη εταιρεία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, επέλεξε να υιοθετήσει και να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) της ισραηλινής Zeekit. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, οι πελάτισσές της έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικές προσομοιώσεις προϊόντων σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικούς σωματότυπους.

Πηγή: neocommerce