Η ASOS λάνσαρε το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών.
Η μεγαλύτερη εταιρεία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, επέλεξε να υιοθετήσει και να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) της ισραηλινής Zeekit. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, οι πελάτισσές της έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικές προσομοιώσεις προϊόντων σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικούς σωματότυπους.
Πηγή: neocommerce
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.