ΚΑΙΡΟΣ

Γραφείο τελετών παροτρύνει τους οδηγούς να παίζουν με τα κινητά τους

Μία πρωτότυπη διαφήμιση έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους του Τορόντο την προηγούμενη εβδομάδα. Η λιτή επιγραφή παρότρυνε τους οδηγούς, να γράφουν στα κινητά τους καθώς οδηγούν, στο πλαίσιο της μακάβριας διαφημιστικής καμπάνιας του γραφείου κηδειών Wathan Funeral Home. Όμως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι.

Οι εξοργισμένοι πολίτες που δοκίμασαν να επισκεφτούν το site του γραφείου τελετών για να διαμαρτυρηθούν, αντί για πακέτα προσφορών, έπεφταν πάνω στο παρακάτω μήνυμα:

Όχι, το γραφείο τελετών Wathan δεν είναι πραγματικό και η «διαφήμιση» πρόκειται για καμπάνια ευαισθητοποίησης του διαφημιστικού πρακτορείου John St., του Μόντρεαλ, σε συνεργασία με την Cieslok Media.

«Οι άνθρωποι ακούν καθημερινά την οδηγία «μην πληκτρολογείτε ενώ οδηγείτε», αλλά ο αριθμός όσων αγνοούν τους κινδύνους αυξάνονται μέρα με την ημέρα. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε με έναν διαφορετικό, πιο αφυπνιστικό τρόπο τις τραγικές συνέπειες μιας τέτοιας συνήθειας», λέει η CEO της St. John Montreal, Mylene Savoie.

«Το μόνο μειονέκτημα αυτών των μηνυμάτων είναι πως σε ένα βαθμό μπορούν να αποσπάσουν και αυτά την προσοχή των οδηγών», παραδέχεται η Mylene.
Πηγή: Πηγή: Mashable - Επιμέλεια: Πάνος Σάκκας