Οι εξοργισμένοι πολίτες που δοκίμασαν να επισκεφτούν το site του γραφείου τελετών για να διαμαρτυρηθούν, αντί για πακέτα προσφορών, έπεφταν πάνω στο παρακάτω μήνυμα:
Όχι, το γραφείο τελετών Wathan δεν είναι πραγματικό και η «διαφήμιση» πρόκειται για καμπάνια ευαισθητοποίησης του διαφημιστικού πρακτορείου John St., του Μόντρεαλ, σε συνεργασία με την Cieslok Media.
«Οι άνθρωποι ακούν καθημερινά την οδηγία «μην πληκτρολογείτε ενώ οδηγείτε», αλλά ο αριθμός όσων αγνοούν τους κινδύνους αυξάνονται μέρα με την ημέρα. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε με έναν διαφορετικό, πιο αφυπνιστικό τρόπο τις τραγικές συνέπειες μιας τέτοιας συνήθειας», λέει η CEO της St. John Montreal, Mylene Savoie.
«Το μόνο μειονέκτημα αυτών των μηνυμάτων είναι πως σε ένα βαθμό μπορούν να αποσπάσουν και αυτά την προσοχή των οδηγών», παραδέχεται η Mylene.
Πηγή: Πηγή: Mashable - Επιμέλεια: Πάνος Σάκκας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.