Ετήσια συνάντηση των διεθνών παρόχων έντυπης πληροφόρησης στους τουρίστες

Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί, για πρώτη φορά, η ετήσια συνάντηση των εταιρειών που ανήκουν στην International Association Visitor of Information Providers, τα μέλη της οποίας ειδικεύονται κυρίως στην έντυπη πληροφόρηση των τουριστών, μέσω της διανομής τουριστικών οδηγών, χαρτών κλπ.

Η συνάντηση AGM 2019, που φιλοξενείται από τις 15 έως και τις 17 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Electra Metropolis Athens, οργανώνεται στην ελληνική πρωτεύουσα μετά από εισήγηση της City Contact, που αποτελεί τον μοναδικό μέλος της Ένωσης από την Ελλάδα.  Σημειώνεται ότι η εκδήλωση αυτή πραγματοποιείται, εναλλάξ κάθε χρόνο, σε πόλεις της Αμερικής και της Ευρώπης. Η συνάντηση AGM 2019 αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία τουριστικής προβολής της Αθήνας και γενικότερα της Ελλάδας στο εξωτερικό, ενώ αποτελεί εξαιρετικό βήμα για την δικτύωση μεταξύ των επαγγελματιών του κλάδου από όλο τον κόσμο. Στην Αθήνα για την ετήσια εκδήλωση θα βρεθούν περισσότερα από 25 μέλη της Ένωσης από διάφορες χώρες του κόσμου, που θα συνοδεύονται από συγγενικά πρόσωπα.Οι σύνεδροι και οι συνοδοί τους θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα αξιοθέατα της Αθήνας, και να δοκιμάσουν αυθεντικές ελληνικές γεύσεις και κρασιά σε ξεναγήσεις και γαστρονομικά events, που οργανώνουν τα Athens Walking Tours. Την Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου, στη συνάντηση θα παραστεί και θα μιλήσει ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης. 


Η έντυπη πληροφόρηση στα ξενοδοχεία έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των τουριστών!  


Από έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International, (the International Association of Visitor Information Providers) το δίμηνο Φεβρουάριος-Μάρτιος 2019, προκύπτει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων διεθνώς προτιμά τη χρήση εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους. Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.), που διανέμονται σε αυτό. Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική. 

Πηγή: tornosnews.gr