Διόδια

Σε εξέλιξη η μεγάλη επιστροφή μετά το Πάσχα: Αυξημένη κίνηση στην Αθηνών-Κορίνθου και χαμηλές ταχύτητες από τα διόδια του Ισθμού μέχρι τους Αγίους Θεοδώρους

Σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας για την επιστροφή των εκδρομέων

Κλείσιμο

Απίστευτα μέρη του κόσμου που εγκαταλείφθηκαν (Video+pics)

Ο αστικός εξερευνητής Bob Thissen μας ξεναγεί σε 10 απίθανα μέρη, με ακριβές εγκαταστάσεις που εγκαταλείφθηκαν και παραδόθηκαν στη φύση και στο χρόνο.



Νο 10
Gluck Kingdom: το ιαπωνικό πάρκο διασκέδασης που ξέχασε ο χρόνος

Το θεματικό πάρκο στο Χοκάιντο της Ιαπωνίας άνοιξε το 1989 για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στο νησί. Αλλά εντελώς ξαφνικά , το 2017, έκλεισε κάτω από αδιευκρίνιστους λόγους.
No 9
Loew’s Poli Theatre

Το θέατρο Poli του Loew ήταν 3.600 θέσεων και το μεγαλύτερο κινηματογραφικό θέατρο στο Κοννέκτικατ. Από θέατρο , μετατράπηκε σε κινηματογράφο αλλά οι φόροι ακινήτου που είχαν μείνει απλήρωτοι για πολλά χρόνια , τελικά οδήγησαν την εταιρεία να το κλείσει.
Το θέατρο Palace είναι τώρα εγγεγραμμένο στο Εθνικό Μητρώο Ιστορικών Χώρων και η πόλη του Bridgeport ελπίζει ότι μία μέρα θα αποκαταστήσει τη παλιά του δόξα.
No 8
Nara Dreamland, Ιαπωνία

Το Nara Dreamland χτίστηκε το 1961 και ήταν προφανώς εμπνευσμένο από την Disneyland στην Καλιφόρνια.Οι επιρροές υπάρχουν παντού, όπως στο μεγάλο βουνό Matterhorn, το παραμυθένιο κάστρο, το μονοπάτι και τον κεντρικό δρόμο.
Δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το πάρκο στο Anaheim, αλλά οι Ιάπωνες προσπάθησαν να αναπαράγουν την ίδια αίσθηση.Το πάρκο έκλεισε το 2006 λόγω του χαμηλού αριθμού επισκεπτών
No 7
Εγκαταλελειμμένα κάστρα στη Γαλλία

Υπέροχα, μεγαλοπρεπή κάστρα , διάσπαρτα στη Γαλλία είναι πλέον άδεια και κλειστά. Μερικά απόαυτά είναι πλήρως εξοπλισμένα και μοιάζει σαν απλά οι ιδιοκτήτες τους έχουν πάει διακοπές.
Νο 6
Albacora-class , υποβρύχιο

Το Albacora ήταν ένα υποβρύχιο για το πορτογαλικό ναυτικό.
Το 1964, η πορτογαλική κυβέρνηση διέταξε την κατασκευή τεσσάρων υποβρυχίων στο ναυπηγείο Dubigeon-Normandie για τη δημιουργία του 4ου στόλου υποβρυχίων.
Το τελευταίο υποβρύχιο Albacora- class, το NRP Barracuda , έκανε την τελική του αποστολή το 2010 όπου και  παροπλίστηκε. Σήμερα παραμένει ακριβώς όπως ήταν, εκείνη την περίοδο , σχεδόν άθικτο.

Νο 5
Port Richmond, Φιλαδέλφεια

Το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Port Richmond, κατασκευάστηκε το 1919 ,από την Philadelphia Electric Company (σήμερα Exelon)
Το εσωτερικό του σταθμού οριοθετείται από τεράστιους ανοιχτούς χώρους και το Turbine Hall ήταν ένας από τους μεγαλύτερους ανοικτούς χώρους που σχεδιάστηκε ποτέ.Διαμορφώθηκε στα πρότυπα αρχαίων ρωμαϊκών λουτρών και φωτίζεται με καμπύλους φεγγίτες κατά μήκος της σταυροειδούς οροφής,130 πόδια πάνω από το πάτωμα.
Ο σταθμός ήταν ένα τεχνολογικό θαύμα, και στέγαζε το μεγαλύτερη γεννήτρια  Westinghouse που προστέθηκε το 1935 για να τροφοδοτήσει με ρεύμα την πρόσφατα ολοκληρωμένη ηλεκτροδότηση του Pennsylvania Railroad από τη Νέα Υόρκη στην Ουάσινγκτον.
Το 1985 έκλεισε ως εργοστάσιο ηλεκτροπαραγωγής.Από τότε, έχει χρησιμοποιηθεί για ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού του Hollywood., όπως οι Δώδεκα πίθηκοι.

No 4
Νησί Hashima

Περίπου 9 μίλια από την πόλη του Ναγκασάκι, βρίσκεται ένα εγκαταλελειμμένο νησί, γεμάτο ιστορία. Το νησί Hashima, ήταν ορυχείο όμως  μόλις άρχισαν να εξαντλούνται τα κοιτάσματα  και άρχισε να αντικαθίσταται ο πετρελαϊκός άνθρακας, τα ορυχεία κλείστηκαν και οι άνθρωποι έφυγαν. Μετά από αυτό, το νησί Hashima αγνοήθηκε για σχεδόν τρεις δεκαετίες.  

No 3
Εγκαταλελειμμένα πολεμικά πλοία, στη Γαλλία
Αφημένα απο την περίοδο του ψυχρού πολέμου, διάφορα είδη πλοίων του πολεμικού ναυτικού κείτονται σε διάφορα μέρη της Γαλλίας.Ένα από τα πιο διάσημα πλοία είναι το γαλλικό καράβι Colbert, ένα αντιαεροπορικό σκάφος που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου και αργότερα μετατράπηκε σε μουσείο. Το πλοίο, το οποίο περίμενε τη διάλυση από το 2007, είναι εξοπλισμένο με πυραύλους αντιγράφων και αναμνηστικά από τα έτη υπηρεσίας του.
Νο 2
Φουκουσίμα: .8 χρόνια μετά και ο εφιάλτης δεν έχει τελειώσει

Η προσπάθεια εκκαθάρισης της περιοχής από τα πυρηνικά απόβλητα αναμένεται ν’ απασχολήσει και τις επόμενες γενιές των Ιαπώνων, τόσο για το υψηλό οικονομικό της κόστος, όσο και για τα τεχνικά προβλήματα, που παραμένουν άλυτα.
Ο μεγάλος σεισμός, αλλά και το τσουνάμι που προκλήθηκε στις 11 Μαρτίου του 2011, προκάλεσε  σοβαρές καταστροφές σε τρεις πυρηνικούς αντιδραστήρες, στον πυρηνικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Φουκουσίμα Νταϊίτσι. Οι πυρήνες των πυρηνικών αντιδραστήρων έλιωσαν, καθώς τα συστήματα ψύξης τέθηκαν εκτός λειτουργίας, αλλά και τα εφεδρικά συστήματα ενέργειας, δεν ανταποκρίθηκαν στον ρόλο τους.
Η διαχειρίστρια εταιρία (TEPCO) έχει από τότε, επιτυχώς θέσει εκτός λειτουργίας τους πυρηνικούς αντιδραστήρες 5 και 6 στο αναφερόμενο πυρηνικό εργοστάσιο, ενώ περισσότεροι από 1.500 ράβδοι πυρηνικού καυσίμου απομακρύνθηκαν από τον πυρηνικό αντιδραστήρα 4 και τέθηκαν σε καθεστώς αποθήκευσης, το 2014.
Ωστόσο, το πρόβλημα παραμένει στην απομάκρυνση του λιωμένου πυρηνικού καυσίμου και των χαλασμάτων από τους πυρηνικούς αντιδραστήρες 1 και 3, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς, η αντιμετώπισή τους, αποτελεί την μεγαλύτερη πρόκληση στην προσπάθεια να τεθούν εκτός λειτουργίας.
Νο 1
Bainokur ,Ρωσία

To Baikonur στο Καζακστάν υπήρξε ο χώρος εκτόξευσης των σοβιετικών και ρωσικών διαστημικών αποστολών από την αρχή της εξερεύνησης του διαστήματος το 1957. Ο πρώτος δορυφόρος και ο πρώτος άνθρωπος πέταξαν στο διάστημα από εκεί
Το Baikonur, αν και βρίσκεται στο Καζακστάν, είναι ένας θύλακας ρωσικής επικράτειας. Οι κυβερνήσεις συνεργάζονται για τη συντήρηση και λειτουργία του Baikonur, με τη Ρωσία να πληρώνει τουλάχιστον 115 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη μίσθωση της γης. Ενώ οι επιχειρήσεις συνεχίζονται στο Baikonur, οι δύο χώρες έχουν διαφωνήσει σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του διαστημικού συγκροτήματος κατά τη διάρκεια των δεκαετιών.
Μέχρι σήμερα, το Baikonur παραμένει πολύ απομακρυσμένο. Είναι 1300 μίλια (2.100 χιλιόμετρα) από τη Μόσχα. Το συγκρότημα εκτόξευσης βρίσκεται  ανατολικά της θάλασσας Aral. Η περιοχή είναι γνωστή για το σκληρό κλίμα της και επιλέχθηκε κυρίως λόγω του πλεονεκτήματος της για τις ραδιοεπικοινωνίες - καθώς και της απόστασης, σύμφωνα με τον Ρώσο δημοσιογράφο και διαστημικό ιστορικό Anatoly Zak . Η NASA λέει ότι οι θερμοκρασίες της κυμαίνονται από μείον 40 F (-40 C) το χειμώνα έως 113 F (45 C) το καλοκαίρι.