Το μήνυμα που συνοδεύει τη δημοσίευσή του αναφέρει «πείτε γεια στο νέο λογότυπο του Facebook».
Say hello to the new Facebook logo pic.twitter.com/ofoFm4JQmK
— Christophe Tauziet (@ChrisTauziet) June 30, 2015
Επίσης ο Josh Higgins, Διευθυντής δημιουργικού του Facebook, σε δηλώσεις του στον ιστότοπο Brand New τόνισε: «Όταν το Facebook έκανε την εμφάνισή του στο ευρύ κοινό το 2005, η εταιρεία ήθελε ένα λογότυπο για ενήλικες, ένα λογότυπο σοβαρό και σχετικά μετρημένο. Πλέον το Facebook είναι ένας θεμελιωμένος και καταξιωμένος οργανισμός και πλέον έχουμε και τη διάθεση και τον τρόπο να κάνουμε το λογότυπο πιο μοντέρνο, πιο συμπαθές και κυρίως πιο αποδεκτό από όλους». Αξίζει να σημειωθεί πως η αλλαγή στο λογότυπο υπάρχει μόνο στο γράμμα ... a.
Για όσους υποστηρίζουν πως το παλιό λογότυπο είναι καλύτερο, το ίδιο το κοινωνικό μέσο έχει φροντίσει να διατηρήσει την παλιά (πλέον) εκδοχή στην κεντρική σελίδα του.
Μοιραία βέβαια έχει συμβεί το εξής παράδοξο... το νέο λογότυπο υπάρχει μόνο στο ανταγωνιστικό tweeter αλλά όχι στο ίδιο το Facebook.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.