To Warply εξασφάλισε χρηματοδότηση 500.000$ για επέκταση στο εξωτερικό

To Warply είναι ένα ελληνικό startup που δραστηριοπoιείται παγκοσμίως στον κλάδο του mobile marketing παρέχοντας μια πλατφόρμα (software as a service) που δίνει την δυνατότητα σε brands να στέλνουν διαδραστικές καμπάνιες μάρκετινγκ στους χρήστες των εφαρμογών (Apps) έξυπνων κινητών τηλεφώνων (Smartphones).

Η εταιρία εξασφάλισε, μετά απο ένα χρόνο οργανικής ανάπτυξης, $500.000 σε seed funding. Με τον γύρο χρηματοδότησης η εταιρία σκοπεύει να επεκταθεί δυναμικά στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασίλειου, της Γερμανίας και της Βραζιλίας.

Ανάμεσα στους angel investors που συμμετείχαν στον γύρο χρηματοδότησης είναι οι Απόστολος Αποστολάκης (ιδρυτής του efood, doctoranytime, eshop και απο τα ιδρυτικά μέλη του openfund), ο Δημήτρης Βρανόπουλος αναλύτής επενδύσεων και στέλεχος της τραπεζικής αγοράς και ο Νίκος Ηπειώτης επενδυτής σε internet και mobile startups.

Το warply δημιουργεί μια νέα διαφημιστική δίοδο αυξάνοντας τα έσοδα των ιδιοκτητών εφαρμογών (APPs) . Οι διαφημιστές πλέον μπορούν να στοχεύσουν τους καταναλωτές με βάση την γεωγραφική τους θέση αλλά και την συμπεριφορά τους εκμεταλλευόμενοι εργαλεία του mobile marketing όπως coupons, sweepstakes, qr codes και video μέσα σε ένα πλούσιο και διαδραστικό περιβάλλον.

H πλατφόρμα βασίζεται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και επιτρέπει τη δημιουργία αμοιβαίας επικοινωνίας με τους πελάτες, τη στιγμή που είναι πιθανότερο να αλληλεπιδράσουν με το μήνυμα.

Σχετικά με την Warply

H Warply είναι μια νεοσύστατη εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του mobile marketing, παρέχοντας μια πλατφόρμα mobile marketing as a service η οποία επιτρέπει σε εταιρείες και εκδότες να στέλνουν άμεσα προσωποποιημένες και διαδραστικές διαφημιστικές καμπάνιες στους πελάτες τους μέσα απο push notifications σε smart phones.

Η εταιρία δημιουργήθηκε από τους Γιάννη Δοξαρά και Δημήτρη Τόγια και αποτελεί τη συνέχεια της Niobium Labs, εταιρίας που δραστηριοποιούταν στον κλάδο της ανάπτυξης εφαρμογών για smartphone τα τελευταία 3 χρόνια.

Η Warply ανταποκρίνεται στην ανάγκη διαμόρφωσης άμεσων και αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας στο κλάδο του mobile marketing. Βασίζεται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και επιτρέπει τη δημιουργία αμοιβαίας επικοινωνίας με τους πελάτες, τη στιγμή που είναι πιθανότερο να αλληλεπιδράσουν με το διαφημιστικό μήνυμα.

Πηγή: skai.gr