Μπορεί σήμερα να μοιάζει σχεδόν φυσικό σε ένα συνέδριο των μίντια να παρευρίσκονται οι επιχειρήσεις με τη μεγαλύτερη παρουσία στο διαδίκτυο, όμως μέχρι και πριν από λίγα χρόνια τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι. Κι αυτό γιατί οι τηλεοπτικοί όμιλοι και η κινηματογραφική βιομηχανία αντιμετώπιζαν με μεγάλη δυσπιστία τις ιντερνετικές εταιρείες, θεωρώντας ότι τους στερούσαν πελάτες, χωρίς μάλιστα συχνά να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην διακινείται στις πλατφόρμες τους παράνομο υλικό.
Πλέον, όμως, η βιομηχανία της ψυχαγωγίας έχει κάνει στροφή 180 μοιρών, αντιμετωπίζοντας τους διαδικτυακούς κολοσσούς σαν συνεργάτες και όχι σαν ανταγωνιστές. Σε αυτό έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι online υπηρεσίες video on demand που δημιουργήθηκαν στο μεταξύ, όπως το Netflix, αποτέλεσαν μία νέα πηγή εσόδων για τα στούντιο του Χόλιγουντ, προσφέροντας κυρίως παλιότερες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Αλλά και το ότι πολλά καλωδιακά και δορυφορικά κανάλια διαπίστωσαν πως μέσω του ίντερνετ μπορούν να προσφέρουν ακόμη περισσότερο περιεχόμενο και υπηρεσίες, ώστε να κάνουν ακόμη πιο ελκυστικές τις συνδρομητικές τους υπηρεσίες.
Εξάλλου, με την τεράστια διάδοση που γνωρίζουν οι φορητές συσκευές, «θα πρέπει να έχουμε παρουσία σε όλες τις οθόνες», όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου του συνεδρίου ο Jay Rasulo, CEO της Disney. Είναι χαρακτηριστικό πως έρευνα της Nielsen έδειξε ότι το 86% των ανθρώπων που παρακολουθούν τηλεόραση ή βλέπουν κάποια ταινία, χρησιμοποιούν ταυτόχρονα το tablet PC ή το smartphone τους.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.