O Φέτελ νικητής στο 1-2 της Red Bull!

Πρώτο 1-2 της σεζόν για την Red Bull με τον Vettel να πανηγυρίζει τη νίκη και τον Webber να τερματίζει 2ος. Πρώτο βάθρο για τον Hamilton με τη Mercedes. Εγκατέλειψε μόλις στον 2ο γύρο ο Alonso. Πάντως, ο Φέτελ παράκουσε τις οδηγίες της ομάδας του και προσπέρασε τον Ουέμπερ, παρότι του είχε ζητηθεί να μη ρισκάρει.



Ο Nico Rosberg τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ 5ος ήταν ο Felipe Massa που για πρώτη φορά βρίσκεται ψηλότερα από τον Fernanso Alonso στη βαθμολογία. Ακολούθησαν οι Lotus, με τον Romain Grosjean να είναι 6ος και τον νικητή του πρώτου αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία, Kimi Raikkonen να τερματίζει 7ος. Πρώτοι βαθμοί για τον Nico Hulkenberg με την ομάδα της Sauber F1, όπως επίσης και του Sergio Perez με τη McLaren. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσε ο Jean-Eric Vergne με την Toro Rosso.

Συναρπαστικός όσο και επεισοδιακός ο 2ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 που διεξήχθη στην πίστα της Sepang, με τις Red Bull και τις Mercedes να πρωταγωνιστούν τόσο εντός πίστας με τις εκπληκτικές μονομαχίες των πιλότων τους, όσο και εκτός, με τα μηνύματα από τον ασύρματο.

O Φερνάντο Αλόνσο ήταν αυτός που έκανε την πιο εντυπωσιακή εκκίνηση, άφησε γρήγορα πίσω του τον Μάσα και πήγαινε για να περάσει και τον Φέτελ. Ωστόσο, το μονοθέσιό του βρήκε σε αυτό του γερμανού πιλότου και έσπασε η πτέρυγά του.

Ο ισπανός πιλότος δεν μπήκε, όμως, στα πιτς και στο δεύτερο γύρο η πτέρυγα έφυγε από τη θέση της, με αποτέλεσμα ο Αλόνσο να εγκαταλείψει άδοξα τον αγώνα.

Την ίδια ώρα ο Φέτελ έχασε την πρώτη θέση από τον Ουέμπερ, λόγω ελαστικών και ο Χάμιλτον προσπαθούσε να... πλασαριστεί ανάμεσα στις δύο Red Bull. Οι Ταύροι, όμως, άντεξαν έκαναν καλά πιτ στοπ και άφησαν πίσω τους τον βρετανό πιλότο, ο οποίος πάντως πρόσφερε το highlight του αγώνα.

Στο πρώτο του πιτ στοπ, από... συνήθεια ο Χάμιλτον πήγε να μπει στο γκαράζ της McLaren, αλλά τελικά βρήκε το δρόμο και πήγε στη Mercedes.

Πιο πίσω ο Ρόσμπεργκ προσπαθούσε να φτάσει τον Χάμιλτον, αλλά η οδηγία της Mercedes ήταν να μη ρισκάρει κάποια προσπέραση, ενώ ο Μάσα έμεινε 5ος.

Στη μάχη της κορυφής, ο Φέτελ... φόρτσαρε στους τελευταίους γύρους και δέκα στροφές πριν πέσει η καρό σημαία προσπέρασε τον Ουέμπερ, παρότι η ομάδα του τού είχε ζητήσει να μη ρισκάρει ενδεχόμενο κάποιου ατυχήματος για να κλειδώσει το 1-2.

Τελικά, πάντως, δεν προέκυψε κάποιο πρόβλημα και ο Φέτελ πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Μετά το τέλος του αγώνα δέχθηκε πάντως τις παρατηρήσεις από τα... αφεντικά της Red Bull, ενώ φανερά απογοητευμένος ήταν ο Ουέμπερ, ο οποίος στις δηλώσεις του από το βάθρο τόνισε πως ο team mate το "το παράκανε!"

Η πρώτη δεκάδα: Φέτελ, Ουέμπερ, Χάμιλτον, Ρόζμπεργκ, Μάσα, Γκροζάν, Ραϊκόνεν, Χάλκενμπεργκ, Πέρεζ, Βερν.

H Red Bull μπορεί να έκανε το 1-2, αλλά αν έβλεπε κανείς τα πρόσωπα των πιλότων της αλλά και του Adrian Newey μπορούσε να καταλάβει την ένταση που υπάρχει.

Αιτία ήταν η απόφαση του Γερμανού 3 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή να παραβεί τις εντολές της ομάδας του στον 46ο γύρο και ενώ ήταν πίσω από τον Webber, να επιτεθεί ρισκάροντας επαφή των δύο και να προσπεράσει τον Αυστραλό. Ήταν τότε που έξω φρενών ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner του είπε: «Αυτό που έκανες είναι ανόητο». Εκεί κρίθηκε το παιχνίδι, εκεί αναζωπυρώθηκε η κόντρα ανάμεσα στους δύο πιλότους της ομάδας. Εκνευρισμένος στο τέλος του αγώνα ο Webber είπε: «H ομάδα μου είπε ότι ο αγώνας τελείωσε και θα πάμε με σβηστές μηχανές μέχρι το τέλος. Ο Seb πήρε τη δική του απόφαση και ως συνήθως θα έχει την προστασία της ομάδας».

Το αν έπραξε σωστά ή όχι ο Γερμανός είναι άλλο θέμα το οποίο έγκειται στο κατά πόσο πρέπει να υπάρχουν team-orders. Πως είναι δυνατόν να λες σε έναν πιλότο την ώρα που η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο να τρέχει για τη 2η θέση όταν βλέπει ότι μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη;

Από την άλλη, o ίδιος ο Vettel, νωρίτερα στον αγωνα (στον 28ο γύρο), ζήτησε από την ομάδα να βγάλει τον Webber από τη μέση! «O Mark είναι πολύ αργός, βγάλτε τον από το δρόμο μου». Μετά την πτώση της καρό σημαίας θα πει: «Είμαι το μαύρο πρόβατο της ομάδας και το επέλεξα εγώ!».

Κάτι ανάλογο συνέβη και στη Mercedes, η οποία είδε τους πιλότους της να κάνουν το 3-4, μόνο που εδώ υπήρξε καλύτερος χειρισμός. Από νωρίς οι άνθρωποι της ομάδας είχαν ενημερώσει τον Hamilton ότι πρέπει να κάνει οικονομία στα καύσιμα.

Στον 51ο γύρο και αφού νωρίτερα είχαν προηγηθεί ωραίες μάχες ανάμεσά τους, ο Rosberg που βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από τον ομόσταβλό του και πολύ καλό του φίλο, λέει στην ομάδα: «Μπορώ να πάω γρηγορότερα από τον Lewis, αφήστε με να περάσω». Αμέσως, ο Ross Brawn παρεμβαίνει λέγοντας: «Αρνητικό Nico, αρνητικό. Ο Lewis είναι στο ρυθμό που του ζητήσαμε, μπορεί και αυτός να πάει πιο γρήγορα».

Έναν γύρο πριν την πτώση της καρό σημαίας, ο Γερμανός επιστρέφει. «Πείτε του να πάει πιο γρήγορα, είναι πολύ αργός». Και πάλι, όμως, ο Brawn του κόβει τον αέρα: «Σε παρακαλώ μείνε πίσω, άσε τη διαφορά, πρέπει να προστατεύσουμε τα μονοθέσια». Ο Rosberg συμβιβάστηκε, την ώρα που στο twitter τα σχόλια τύπου «ο Lewis βρήκε τη νέα του... σκύλα», έδιναν και έπαιρναν. Στο τέλος, o Brawn ευχαρίστησε τον Rosberg για τη συμπεριφορά του και το ομαδικό του πνεύμα, με τον ίδιο να απαντά: «Να το θυμάστε αυτό».

Στο βάθρο, ο Hamilton αναγνώρισε τη βοήθεια του φίλου του λέγοντας πως θα έπρεπε αυτός να βρίσκεται στη θέση του καθώς είχε καλύτερο ρυθμό. Στον Βρετανό ανήκει και το highlight της ημέρας, ίσως και της χρονιάς, όταν κατά την πρώτη του επίσκεψη στα pits για αλλαγή ελαστικών, επισκέφθηκε το γκαράζ της McLaren αντί γι' αυτό της Mercedes...



Πηγή: skai.gr