Νικητής στο Χόκενχαϊμ ο Αλόνσο!


Την 3η του νίκη πανηγύρισε ο Φερνάντο Αλόνσο στην πίστα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας. Ο Ισπανός πιλότος της Φεράρι είναι ο μοναδικός πιλότος που έχει δει τρεις φορές την καρό σημαία από την πρώτη θέση τη φετινή σεζόν, παίρνοντας προβάδισμα στο κυνήγι του πρωταθλήματος. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Ζεμπάστιαν Φέτελ, ενώ την τριάδα έκλεισε ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά το αποτέλεσμα αυτό, ο Αλόνσο, ο οποίος έχει επικρατήσει ακόμη στα γκραν πρι Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών με 154 βαθμούς και αύξησε στους 34 βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull), που κατέλαβε την όγδοη θέση.

Ο Αλόνσο εκκίνησε από την pole position, κράτησε την πρωτοπορία παρά τις προσπάθειες των Φέτελ και Μπάτον και έφτασε στη νίκη, ενώ ο Φέτελ προσπέρασε τον Μπάτον στον προτελευταίο γύρο, με τον Βρετανό να διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι ο Γερμανός ήταν εκτός πίστας όταν πέρασε το μονοθέσιο της ΜακΛάρεν, συμβάν που θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες. Παρ' όλα αυτά η βρετανική ομάδα πανηγύρισε την άνοδο στο βάθρο, καθώς ο δεύτερος οδηγός της, ο Λιούις Χάμιλτον, είχε κλαταρισμένο ελαστικό στους πρώτους γύρους του αγώνα, ενώ στη συνέχεια υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη.

Ο Αλόνσο είχε κερδίσει άλλες δύο φορές στο Χόκενχαϊμ - αλλά σε αντίθεση με την τελευταία του νίκη το 2010, τώρα δεν χρειάστηκε εντολή της ομάδας του για να τα καταφέρει.

Ο ισπανός εκμεταλλεύτηκε πλήρως την pole position που είχε πάρει σε βρεγμένο οδόστρωμα και δείχνοντας πολύ δυνατό ρυθμό και στο στεγνό, ανέβηκε για τρίτη φορά φέτος στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου μετά τη Μαλαισία και τη Βαλένθια.

Η μεγαλύτερη απειλή για τον Αλόνσο αρχικά ήταν ο Φέτελ, ο οποίος τον ακολουθούσε κατά πόδας στα δύο πρώτα stint.

Αλλά στο τελευταίο ο γερμανός έχασε τη δεύτερη θέση από τον Μπάτον, καθώς οι μηχανικοί της McLaren έκαναν ένα σούπερ pit-stop 2,4" για να βγάλουν τον οδηγό τους μπροστά από τη Red Bull με το Νο1.

Ο Μπάτον, ο οποίος είχε ανέβει τρίτος έπειτα από τα προσπεράσματά του στην αρχή επί των Χούλκενμπεργκ και Σουμάχερ, βρέθηκε να πιέζει τον Αλόνσο για αρκετούς γύρους στη συνέχεια.

Ωστόσο ο ισπανός υπερασπιζόταν με μαεστρία τη θέση του, μην αφήνοντας το περιθώριο στον αντίπαλό του να τον απειλήσει σοβαρά, παρότι εκείνος διέθετε και DRS.

Στους τελευταίους γύρους ο Αλόνσο μπόρεσε να ανοίξει μια διαφορά, καθώς τα λάστιχα του Μπάτον άρχισαν να χάνουν την απόδοσή τους. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Φέτελ να τον πλησιάσει και να ανακτήσει τη δεύτερη θέση στον 66ο από τους 67 γύρους, με προσπέρασμα στη φουρκέτα αμέσωε μετά τη ζώνη DRS.

Ωστόσο ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται υπό διερεύνηση για την κίνησή του, καθώς χρειάστηκε να πατήσει εκτός πίστας για να ολοκληρώσει το προσπέρασμα.

Την ώρα που ο Αλόνσο περνούσε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, ο κοντινότερός του αντίπαλος στο πρωτάθλημα, Μαρκ Ουέμπερ, παρέμενε κολλημένος στη θέση στην οποία εκκίνησε, δηλαδή την όγδοη.

Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον οδηγό της Ferrari να αυξήσει τη μεταξύ τους διαφορά από τους 13 στους 34 βαθμούς, με τον Φέτελ να βρίσκεται πλέον μόλις δύο πίσω από τον ομόσταβλό του.

Στα άλλα αξιοσημείωτα της κούρσας ήταν ο δυνατός ρυθμός των Sauber, οι οποίες πήραν καλούς βαθμούς παρότι αμφότερες ήταν εκτός 10άδας στο grid.

Πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο Κίμι Ράικονεν, κερδίζοντας έξι θέσεις σε σχέση με αυτή που εκκίνησε (10η). Αντίθετα ο Σουμάχερ που ήταν τρίτος στο grid δεν μπόρεσε να κρατηθεί ψηλά στην κατάταξη, τερματίζοντας πίσω και από τους Κομπαγιάσι και Πέρες.

Ο 11ος αγώνας της σεζόν, τελευταίος πριν από την καλοκαιρινή διακοπή, θα γίνει στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας την ερχόμενη εβδομάδα (27-29 Ιουλίου).

1. Αλόνσο Ferrari 1h31:05.862
2. Φέτελ Red Bull-Renault + 3.732
3. Μπάτον McLaren-Mercedes + 6.949
4. Ράικονεν Lotus-Renault + 16.409
5. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 21.925
6. Πέρες Sauber-Ferrari + 27.896
7. Σουμάχερ Mercedes + 28.960
8. Ουέμπερ Red Bull-Renault + 46.900
9. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 48.100
10. Ρόσμπεργκ Mercedes + 48.800
11. ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 59.200
12. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1:11.400
13. Μάσα Ferrari + 1:16.800
14. Βερν Toro Rosso-Ferrari + 1:16.900
15. Μαλντονάντο Williams-Renault + 1 lap
16. Πετρόφ Caterham-Renault + 1 lap
17. Σένα Williams-Renault + 1 lap
18. Γκροζάν Lotus-Renault + 1 lap
19. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 2 laps
20. Πικ Marussia-Cosworth + 2 laps
21. ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 3 laps
22. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 3 laps
23. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 3 laps

Εγκαταλείψεις:

Χάμιλτον McLaren-Mercedes 57 laps


Βαθμολογίες έπειτα από 10 αγώνες:

Οδηγοί:                    Κατασκευαστές:
1. Αλόνσο 154 1.       Red Bull-Renault 238
2. Ουέμπερ 120 2.     Ferrari 177
3. Φέτελ 118 3.         McLaren-Mercedes 157
4. Ράικονεν 95 4.       Lotus-Renault 156
5. Χάμιλτον 92 5.        Mercedes 105
6. Ρόσμπεργκ 76 6.     Sauber-Ferrari 78
7. Μπάτον 65 7.          Williams-Renault 47
8. Γκροζάν 61 8.        Force India-Mercedes 46
9. Πέρες 47 9.           Toro Rosso-Ferrari 6
10. Κομπαγιάσι 31
11. Μαλντονάντο 29
12. Σουμάχερ 29
13. ντι Ρέστα 27
14. Μάσα 23
15. Χούλκενμπεργκ 19
16. Σένα 18
17. Βερν 4
18. Ρικιάρντο 2

Πηγή: skai.gr