Σε ανάρτησή του στο Twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε πως η κυβέρνηση έκανε αυτό που όφειλες, όπως είχε ανακοινώσει και δίχως καθυστερήσεις.
«Μέσα σε ένα μήνα θέσαμε σε λειτουργία την ενδιάμεση λύση για το σύστημα 112. Για να μπορεί η πολιτεία να ενημερώνει τους πολίτες για έκτακτες και επικίνδυνες καταστάσεις όταν αυτές είναι προβλέψιμες», έγραψε.
Όπως είχαμε ανακοινώσει και χωρίς καθυστερήσεις, κάναμε αυτό που οφείλαμε. Μέσα σε ένα μήνα θέσαμε σε λειτουργία την ενδιάμεση λύση για το σύστημα 112. Για να μπορεί η πολιτεία να ενημερώνει τους πολίτες για έκτακτες και επικίνδυνες καταστάσεις όταν αυτές είναι προβλέψιμες. pic.twitter.com/hQHlKQgAFw
Prime Minister GR (@PrimeministerGR) August 10, 2019
Νωρίτερα η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ενημέρωσε πως λειτουργούν δύο κέντρα του 112, καθώς ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού που τα στελεχώνει.
Μέχρι το τέλος του χρόνου έχει οριστεί χρονοδιάγραμμα για την τελική λειτουργία του 112.
Όσον αφορά τον αριθμό των γραπτών μηνυμάτων που λαμβάνουν οι πολίτες στα κινητά τους, η ΓΓΠΑ διευκρίνισε πως εξαρτάται από τις μετακινήσεις του καθενός το 24ωρο πριν την αποστολή.
Από όσες περισσότερες κεραίες κινητής τηλεφωνίας έχει περάσει ο πολίτης τόσα περισσότερα SMS θα λάβει.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.