Νέο σποτ από το Ποτάμι - Η ζωή μετά το κώμα

Μια αιχμηρή σύνοψη των αρνητικών αλλαγών που έχουν επηρεάσει τους Έλληνες τα χρόνια των Μνημονίων περιλαμβάνει το νέο προεκλογικό σποτ του Ποταμιού, με τίτλο «Μετά το Κώμα».

Πρωταγωνιστής της διαφήμισης είναι ένας μεσήλικας επιχειρηματίας που ξυπνά μετά από έξι χρόνια σε κώμα, για να δει τη χαρά του να «ψαλιδίζεται» καθώς τα παιδιά του προσπαθούν να του εξηγήσουν τι έχει γίνει στη χώρα από την έναρξη της κρίσης το 2009.

Μεταξύ άλλων, ο «άτυχος» πατέρας μαθαίνει πως το μαγαζί του έκλεισε λόγω φόρων και έλλειψης ρευστότητας – ενώ οι τράπεζες ήταν κλειστές και αδυνατούσαν να δώσουν κάποιο δάνειο – πως πλέον δεν φτάνει στη σύνταξη όπως νόμιζε. Όταν δε προτείνει στα δυο παιδιά του να τους γράψει τα σπίτια που έχει η οικογένεια, αυτά ευγενικά αρνούνται, λόγω ΕΝΦΙΑ.

Μετά από όλα αυτά να μάλλον δυσάρεστα νέα, ο πατέρας προσπαθεί να πέσει ξανά σε κώμα μέχρι τις επόμενες εκλογές, με τον γιο του να τον προειδοποιεί πως μπορεί να χρειαστεί να ξυπνήσει σε λίγους μήνες.


Πηγή: skai.gr