MEDIA


Παραιτήθηκαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ και ο πρόεδρος του ΑΠE-ΜΠΕ

Οι κ. Δρόσος και Ψύλος συναντήθηκαν το απόγευμα της Τρίτης με τον υφυπουργό Τύπου

 
Τις παραιτήσεις τους υπέβαλαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ Γιάννης Δρόσος και ο πρόεδρος του ΑΠΕ – ΜΠΕ Μιχάλης Ψύλος στον υφυπουργό Τύπου και κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα. 

Οι κ. Δρόσος και Ψύλος συναντήθηκαν το απόγευμα της Τρίτης με τον υφυπουργό Τύπου και του υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους, με τον κ. Πέτσα να τους ευχαριστεί και να τους ζητά να παραμείνουν στις θέσεις τους έως ότου διεξαχθεί και ολοκληρωθεί η διαδικασία που προβλέπεται για την αντικατάστασή τους.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, δεν ήταν η κυβέρνηση που ζήτησε τις παραιτήσεις των επικεφαλής της ΕΡΤ και του ΑΜΠΕ. 


 
Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος κάνει πρεμιέρα στον ΣΚΑΪ (trailer)
Από το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου, και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18.40, ο Τάσος Τρύφωνος θα λέει...
13.09.2019, 14:55
Όλοι στον ΣΚΑΪ: Η εκδήλωση παρουσίασης προγράμματος 2019-2020 (vid+pics)
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
12.09.2019, 17:11
Όλοι στον ΣΚΑΪ : Ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για όλους τη σεζόν 2019-2020
Ο ΣΚΑΪ υπόσχεται μια γεμάτη τηλεοπτική χρονιά, συντονιστείτε!
11.09.2019, 21:12
Βoom: Πρεμιέρα Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου στις 18:45
Το Boom, ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα...
11.09.2019, 17:24
Ο Ευτύχης Παλλήκαρης νέος επικεφαλής του ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος το 1980, μετά την αποφοίτησή του από το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών
10.09.2019, 20:11
Απεβίωσε σε ηλικία 94 ετών ο φωτογράφος Ρόμπερτ Φρανκ
« Με τη μικρή φωτογραφική μηχανή του, την οποία σηκώνει και χειρίζεται με το ένα χέρι, έβγαλε μια εικόνα της...
10.09.2019, 19:03
Κατάμεστο το Καλλιμάρμαρο στη μεγάλη συναυλία του Όλοι Μαζί Μπορούμε (vid)
Το εμβληματικό στάδιο στο κέντρο της Αθήνας γέμισε με μαγευτικές μελωδίες του σπουδαίου συνθέτη, Xρήστου...
10.09.2019, 16:24
8 Λέξεις: Νέο πρόσωπο & Preview από το σημερινό επεισόδιο στις 21.00 Video
Ο ετεροθαλής αδελφός του Οδυσσέα(Αντρέας Γεωργίου) και του Μιχαήλ(Ιάσονας Παπαματθαίου) από τον πρώτο γάμο...
10.09.2019, 15:04
H Τατιάνα Στεφανίδου «Μαζί σου» κάθε Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΪ (trailer)
Εκτός από θέματα της επικαιρότητας και δυνατές προσωπικές ιστορίες που αποτελούν την «ταυτότητά» της, η...
10.09.2019, 14:22
8 Λέξεις: Δείτε πρώτοι πριν την πρεμιέρα της σειράς του ΣΚΑΪ
8 λέξεις. Η μεγάλη πρεμιέρα με ένα συναρπαστικό διπλό επεισόδιο την Κυριακή στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.
08.09.2019, 15:13

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 28  Επόμενη