MEDIA


Ανανέωσε για δύο χρόνια τη συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ, η Σία Κοσιώνη

Για τα επόμενα δύο χρόνια, η Σία Κοσιώνη συνεχίζει τη συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ

 
Για τα επόμενα δύο χρόνια, η Σία Κοσιώνη συνεχίζει τη συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ.

Μετρώντας ήδη 13 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον ενημερωτικό τομέα του ΣΚΑΪ, ως παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων αλλά και εκπομπών, ο σταθμός δείχνει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό της και ανανεώνει το συμβόλαιο συνεργασίας της.


 
DOT. στον ΣΚΑΪ με Άση Μπήλιου και Γιώργο Αγγελόπουλο
Σαββατοκύριακο σημαίνει DOT. Dream it. Do it!
20.06.2019, 14:45
Happy Traveller στον Μαυρίκιο
Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα κάθε Σάββατο στις 16.00 στον ΣΚΑΪ #happytraveller
20.06.2019, 13:31
Το Netflix ανεβάζει τις τιμές στην Ελλάδα, αλλά αυξάνει το περιεχόμενο
Αλλαγές στις τιμές ανακοινώνει το Netflix για τη χώρα μας. Πώς διαμορφώνονται τα ποσά για τα τρία...
20.06.2019, 13:14
Survivor: Έπαθλο επικοινωνίας με εκπλήξεις (videos)
Στο επεισόδιο της Τετάρτης, μετά το έπαθλο επικοινωνίας, όπου η Δήμητρα Βαμβακούση και η Κατερίνα Δαλάκα...
20.06.2019, 04:23
Oι Θαλασσόλυκοι επιστρέφουν στον ΣΚΑΪ (pics +vid)
Την Παρασκευή 21 Ιουνίου, στις 00.15, οι Θαλασσόλυκοι επιστρέφουν στον ΣΚΑΪ!
19.06.2019, 14:42
Survivor: Αποχώρησε o Πελεκάνος - Στον Νίκο τα 10.000 ευρώ (videos)
Μετά από ένα αρκετά απαιτητικό αγώνισμα, οι παίκτες της άσπρης ομάδας ήταν αυτοί που κατάφεραν να πάρουν τη...
19.06.2019, 02:39
Αντίστροφη Μέτρηση: Ο Γιώργος Παπανδρέου στον ΣΚΑΪ
Ο Γιώργος Παπανδρέου, στο στούντιο του ΣΚΑΪ, μιλά για όλους και για όλα.
18.06.2019, 13:44
Survivor: Η Μαύρη ομάδα κέρδισε το μεγάλο ταξίδι στη Κολομβία (videos)
Σε έναν ιδιαίτερα δύσκολο στίβο μάχης αγωνίστηκαν οι παίκτες στο επεισόδιο του Survivor 3, το βράδυ της...
18.06.2019, 02:40
THE TOURΙΣΤΕΣ στην Κρακοβία και τη Βαρσοβία Κυριακή στις 16.00 στον ΣΚΑΪ
Την Κυριακή 16 Ιουνίου, ο Χρήστος και η Ελένη στο δεύτερο μέρος του παραμυθένιου ταξιδιού τους στην Πολωνία.
14.06.2019, 17:17
After Dark: Βίκυ Καγιά, Νίκος Μουτσινάς, Demy και Μαλού εξομολογούνται
Η Βίκυ Καγιά μιλάει για τον γάμο της με τον Ηλία Κρασσά, τα σχέδιά της για τη νέα σεζόν, για το πόσο την...