Είναι δε συγκινητικό ότι μόνο το 16% των κλήσεων αφορά διευκρινήσεις για μέτρα που εξαγγέλλονται και το 84% αφορά συμπολίτες μας που ρωτούν πως και που μπορούν να στείλουν τρόφιμα και χρηματική βοήθεια.
Συγκεκριμένα, από τα τις 62.914 κλήσεις που έχει δεχθεί το τηλεφωνικό κέντρο, οι 10,066 ήταν από πολίτες που ήθελαν να πληροφορηθούν για τα μέτρα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση για την ανακούφιση των πυροπαθών.
Σχεδόν 8,900 κλήσεις απαντήθηκαν αμέσως, ενώ για 447 οι απαντήσεις θα δοθούν εντός των επόμενων 48 ωρών λόγω της πολυπλοκότητας των αιτημάτων. Επίσης, 297 κλήσεις αφορούσαν πληροφορίες σχετικά με την περίθαλψη των πυροπαθών, ενώ 137 για το ποια χωριά εκκενώνονται.
Σε ό,τι αφορά την κατάθεση χρημάτων υπέρ των πυροπαθών το τηλεφωνικό κέντρο 1555 κατευθύνει τους πολίτες στον ειδικό τραπεζικό λογαριασμό που έχει ανοίξει η τράπεζα της Ελλάδος και είναι ενεργός σε όλες τις τράπεζες ιδιωτικές και κρατικές.
Πηγή: Άγγελος Καυκάς
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.