Αρνητικοί πρωταθλητές οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές

Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε ο Καθηγητής της ΑΣΟΕ Γιώργος Δουκίδης διαπιστώθηκε ότι οι αγορές από το διαδίκτυο άγγιξαν τα 4δισ € αλλά το 30% των χρημάτων κατευθύνθηκαν στο εξωτερικό. Το αντίστοιχο ποσοστό της Γερμανίας είναι μόλις 4%.

Οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως υπηρεσίες και όχι εμπορεύματα αφού το κόστος διανομής είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη . «Το μεγαλύτερο πρόβλημα και απορώ πως το δεχθήκαν οι θεσμοί, είναι ο τελευταίος νόμος για τις μεταφορές εμπορευμάτων που οδηγεί την χώρα πολλά χρόνια πίσω ,καθώς δεν υπάρχουν κανάλια διανομής και δεν επιτρέπεται να αναπτυχθούν με μέσα ιδιωτών» δήλωσε.

«Μας κοστίζει τρεις φορές παραπάνω ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα να πουλήσει και να διαθέσει ένα αγαθό στην Μεγάλη Βρετανία από ότι ένα Βρετανικό».

Η εποχή μας εξελίσσεται στην επόμενη ημέρα των Live Business ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SAP για την Ελλάδα την Κύπρο και την Μάλτα Ανδρέας Ξυρόκοστας . Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στους επαγγελματίες αφού το 30% δε θα διαθέτουν γραφείο ή φυσικό κατάστημα , θα έχουν δημιουργηθεί κατά 40% νέες ειδικότητες ενώ το 2025 το 75% του εργατικού δυναμικού της χώρας θα έχουν άμεση πρόσβαση στην ψηφιακή τεχνολογία .

«Σε λίγα χρόνια κάνεις εργαζόμενος δε θα καταχωρεί μισθοδοσία ,τιμολόγια και δε θα ασχολείται με το αρχείο καθώς όλα θα γίνονται αυτόματα . Ο άνθρωπος θα συνεχίζει να εργάζεται αλλά πλέον με την σκέψη και το μυαλό του χωρίς να χάνει χρόνο» συμπλήρωσε.
Πηγή: skai.gr - Νίκος Υποφάντης