ΥΠΟΙΚ: Ελεγχος «πόθεν έσχες» 240 υπαλλήλων που ελέγχουν τη φοροδιαφυγή

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών το υπουργείο οικονομικών προχωρά σε έλεγχο του «πόθεν έσχες» 240 υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών. Θα ελεγχθούν οι διευθυντές, οι υποδιευθυντές, οι τμηματάρχες και οι ελεγκτές που είναι επιφορτισμένοι με τον έλεγχο της φοροδιαφυγής.

Σε πρώτη φάση θα ελεγχθούν τουλάχιστον 240 υπάλληλοι, ενώ σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών καθορίζονται τα κριτήρια και η διαδικασία που θα ακολουθηθεί κατά τη διενέργεια των ελέγχων του «πόθεν έσχες», των υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών.

Οπως προβλέπει η απόφαση: 

1. Ως κριτήρια για τον προσδιορισμό της κατηγορίας των υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών για τους οποίους θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι του «πόθεν έσχες» καθορίζονται η άσκηση καθηκόντων ελεγκτικής διαδικασίας, η θέση ευθύνης, ο χρόνος άσκησης καθηκόντων και οι υπηρεσίες άσκησης των καθηκόντων αυτών.

2. Στο δείγμα θα συμπεριληφθούν οι υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών οι οποίοι συγκεντρώνουν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

i)Ασκούν ή έχουν ασκήσει κατά την τελευταία τριετία τα καθήκοντα του προϊσταμένου Οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης ή τμήματος στις οργανικές μονάδες που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και στην Ειδική Γραμματεία του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.

ii) Ασκούν τα καθήκοντα ελεγκτή στις περιφερειακές Διευθύνσεις των παραπάνω οργανικών μονάδων τουλάχιστον για 2 έτη.

3. Οι έλεγχοι του «πόθεν έσχες» θα διενεργηθούν, κατά προτεραιότητα, σύμφωνα με εμπιστευτικό πρόγραμμα που θα υποβάλλει η αρμόδια υπηρεσία στον υπουργό και κατόπιν εγκρίσεώς του, ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους που ασκούν ή έχουν ασκήσει κατά την τελευταία τριετία τα καθήκοντα του προϊσταμένου Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμημάτων σε οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών και σε περιφερειακές ή αποκεντρωμένες μονάδες του υπουργείου Οικονομικών με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πλαίσιο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής.

β) Για τους υπαλλήλους που ασκούν καθήκοντα ελεγκτή στις περιφερειακές μονάδες του υπουργείου Οικονομικών με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο πλαίσιο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, σε συνδυασμό με το τελευταίο ψηφίο του Αριθμού Μητρώου του υπαλλήλου κατ’ αύξουσα σειρά (1, 2, 3,….9, 10…).

4. Για το 2013 θα διενεργηθούν έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης σε τουλάχιστον 240 υπαλλήλους

Αναλυτικά η απόφαση ΕΔΩ
Πηγή: skai.gr