Advertisement

Τα νέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων


Πώς να δημιουργήσετε ένα καλό site.

Η on line παρουσία μίας επιχείρησης, μπορεί να τη βοηθήσει να επεκτείνει το πελατολόγιο της, να έρθει σε επαφή με τους πελάτες της και να διευρύνει τις συνεργασίες της

 
Καταρχήν θα πρέπει να ορίσουμε ποιό είναι ένα καλό site.
Ένα καλό site λοιπόν είναι αυτό που καλύπτει τις παρακάτω δύο προϋποθέσεις:
1. Εμφανίζεται σε όσους ψάχνουν κάτι σαν αυτό που έχουμε να προσφέρουμε (και όχι μόνο σε όσους πληκτρολογούν το όνομά του)
2. Μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες

Ακολουθούν κάποιοι βασικοί κανόνες για να βελτιώσετε την διαδικτυακή σας παρουσία:
1. Βρείτε το κοινό-στόχο, το κοινό δηλαδή στο οποίο απευθύνεται το προϊόν ή υπηρεσία σας. Αυτό είναι το πρώτο βήμα σε κάθε ενέργεια που θα κάνετε ώστε να έχει αποτέλεσμα. Το site σας λοιπόν πρέπει να έχει τέτοιο εικαστικό αλλά και τέτοιο περιεχόμενο που να το κάνει  ελκυστικό στο πελατολόγιο το οποίο στοχεύετε.
2. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει ο επισκέπτης να καταλαβαίνει αμέσως το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Συνήθως εδώ γίνονται και τα μεγαλύτερα λάθη. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα από sites, στα οποία δεν είναι σαφές τί ακριβώς προσφέρουν. Το βασικό σας μήνυμα πρέπει να φαίνεται στην πρώτη σελίδα και στην συνέχεια , στις υπόλοιπες σελίδες, θα πρέπει να δίνονται πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον χρήστη. Ένα blog ενσωματωμένο ή ακόμα και εξωτερικά συνδεδεμένο με το site σας βοηθάει ιδιαίτερα στην αρθρογραφία. Οι έρευνες δείχνουν ότι στα sites με ενημερωτικά άρθρα (σχετικά πάντα με το προϊόν ή την υπηρεσία), οι επισκέπτες μένουν περισσότερη ώρα και κατά συνέπεια έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να προβούν σε αγορές.
3. Σαφής δομή-Εύκολη πλοήγηση.  Ένα ξεκάθαρο μενού που κατευθύνει άμεσα τον επισκέπτη σε αυτό που θέλει να δει είναι σημαντικό. Εδώ παρατηρείται το φαινόμενο, πολλές ιστοσελίδες, λόγω έλλειψης περιεχομένου, να επαναλαμβάνουν κάποιες πληροφορίες (πχ. επαναλαμβάνεται το μενού σε αρκετά σημεία της πρώτης σελίδας),οι οποίες τελικά μπερδεύουν τον χρήστη και δεν οδηγούν σε πώληση αλλά σε αποχώρηση από την σελίδα.
4.Ωραία εμφάνιση. Όπως και σε ένα φυσικό σημείο πώλησης έτσι και στο διαδίκτυο το site ή το e-shop σας πρέπει να έχει μία ωραία εμφάνιση, ώστε να τραβήξει το ενδιαφέρον του χρήστη και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Οι εικόνες-φωτογραφίες βοηθάνε ιδιαίτερα γιατί ως γνωστόν μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Προσοχή στην ανάλυση των φωτογραφιών, ώστε να φαίνονται ξεκάθαρες καθώς και στα μηνύματα που θα τις συνοδεύουν.
5.Εύκολη αναζήτηση-search box. Καλό είναι να δίνετε την δυνατότητα στους επισκέπτες του site σας να αναζητούν και να βρίσκουν εύκολα αυτό που θέλουν . Ένα search box σε εμφανές σημείο του site, βοηθά τον χρήστη να φτάσει γρηγορότερα στην πληροφορία που χρειάζεται και  μην ξεχνάτε ότι στο διαδίκτυο γενικότερα αλλά και στο e-shoppping ειδικότερα ο χρόνος είναι χρήμα!
6. Ευκολομνημόνευτο Domain Name. Οι έρευνες λένε, ότι όπως παλιά θυμόμασταν απέξω τηλέφωνα, πλέον θυμόμαστε απέξω domain names. Είναι σημαντικό το όνομα του site σας να είναι σχετικό με τα προϊόντα σας και να είναι και ευκολομνημόνευτο. Έτσι κάποιος χρήστης που έχει ήδη επισκεφτεί το ηλεκτρονικό σας μαγαζί, μπορεί εύκολα να το ξαναβρεί όταν χρειαστεί ενώ το σημαντικότερο είναι ότι μπορεί να το συστήσει εύκολα και σε άλλους (μην υποτιμάτε την δύναμη του word of mouth)
7.Φόρμα εγγραφής newsletter. Τα emails των χρηστών είναι ένας πραγματικός θησαυρός για κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας. Αυτό γιατί μπορεί να τα χρησιμοποιήσεις κάνοντας email marketing. Στέλνοντας ένα ενημερωτικό email, για τα νέα προϊόντα ή τις προσφορές σας, ενημερώνετε άμεσα τον κάθε πιθανό σας πελάτη προσωπικά με ...μηδενικό κόστος. Έτσι τα emails τα χρειάζεστε για να κάντε όσο συχνά χρειάζεται email campaigns. Δώστε κίνητρα στους επισκέπτες σας να σας δίνουν τα emails τους (έκπτωση, προσφορά κτλ) γιατί το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία προώθησης!
7. On page SEO-Google friendly.  Ο στόχος της δημιουργίας του site, είναι να μας φέρνει πελάτες. Αυτό γίνεται αν το site εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Όταν δηλαδή ο χρήστης ψάχνει στις μηχανές αναζήτησης κάτι σαν αυτό που έχουμε να προσφέρουμε θα πρέπει το site μας να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων. Οι έρευνες λένε ότι το 87% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google και προφανώς έτσι προέκυψε και το γνωστό ανέκδοτο :
-πού μπορείς να κρύψεις ένα πτώμα?
-στην δεύτερη σελίδα της Google
Για να γίνει αυτό κάνουμε Search Engine Optimization (βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης), το οποίο γίνεται με On page seo (Μια σελίδα φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι φιλική στις μηχανές) και Off page seo (εργασίες δημιουργίας Links προς το site μας από συγκεκριμένους διαδικτυακούς τόπους).
8. Σύνδεση με Social Media. Επιλέξτε τα Social media που θα χρησιμοποιήσετε για να προβάλλετε την επιχείρησή σας (δεν κάνουν όλα για όλες τις επιχειρήσεις) και στην συνέχεια συνδέστε τα με το site σας. Αυτό δίνει και μία αξιοπιστία στα μάτια του χρήστη-επισκέπτη της σελίδας σας, αλλά και στα "μάτια" της Google, η οποία καθώς επισκέπτεται το site σας βλέπει ότι υπάρχουν αληθινές κοινότητες πίσω από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα και άρα την αξιολογεί θετικότερα (την κατατάσσει ψηλότερα στις αναζητήσεις)
9. Προσαρμογή της σελίδας σε κινητά ή tablet. Οι συνδέσεις στο διαδίκτυο από κινητά αυξάνουν συνεχώς. Έτσι φροντίστε ώστε η σελίδα σας να έχει το κατάλληλο template ώστε να προσαρμόζεται σε κινητά ή tablet για να μπορεί ο χρήστης να πλοηγηθεί με ευκολία ότι συσκευή και να χρησιμοποιεί.

Πηγή: abitofgreece
Βίκυ Πέππα (founder abitofgreece)
 
Κατασκευαστές σκαφών: Απόσυρση του τέλους αναψυχής .
Θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας
16.11.2017, 17:43
Η εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι ένα σημαντικό εφόδιο για τον σύγχρονο άνθρωπο, ειδικά για την επαγγελματική αποκατάσταση.
16.11.2017, 17:23
1ο Αthens Innovation Festival: Η μεγάλη γιορτή της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας είναι εδώ
Από τις 20 μέχρι τις 22 Νοεμβρίου, το Ζάππειο γίνεται το απόλυτο meetingpoint για επιχειρήσεις, startups...
15.11.2017, 16:56
Το ΙοΤ ανοίγει νέους δρόμους
14.11.2017, 12:00
Τετάρτη 15 Νοεμβρίου: Καταληκτική ημερομηνία δύο σημαντικών παρατάσεων
13.11.2017, 14:08
Επισκέψιμα τα οινοποιεία την Κυριακή
10.11.2017, 17:06
Διαγραφή της προκαταβολής σε όσους έκλεισαν μέσα στο 2016 (Η απόφαση)
Διαγράφεται η προκαταβολή φόρου, σε όσους «έκλεισαν» μέσα στο 2016
10.11.2017, 16:52
ΙοΤ και Υγεία: μια σχέση με μέλλον
09.11.2017, 16:08
Υπερδιπλασιάστηκε το ποσοστό των εταιρειών που κάνουν χρήση ΙοΤ
07.11.2017, 15:51
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων: Προφίλ στην πλατφόρμα Alibaba
07.11.2017, 15:32

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 9  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.
 

Κίνηση στην Αθήναmyroute.gr

Μποτιλιάρισμα

ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΛΩΜΟΥ ΕΩΣ ΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (καμία μεταβολή)