AUTO


Στη βόρεια Σουηδία με το νέο Volvo V60 Cross Country

 
Στη Lulea της βόρειας Σουηδίας βρεθήκαμε για να δοκιμάσουμε το νέο Volvo V60 Cross Country. Το οικογενειακό premium μοντέλο με την περιπετειώδη περιβολή οδηγήθηκε επάνω στον πάγο και σε θερμοκρασίες που έφταναν έως και -27 βαθμούς Κελσίου. 

Απολαύστε το σε ένα μοναδικό βίντεο ΕΔΩ!

 
Εγκαίνια της Mazda Autoone
Στα εγκαίνια της MAZDA Autoone παρευρέθηκαν φίλοι και συνεργάτες.
09.06.2019, 23:14
Η Volvo στο... πλάι των ποδηλατών
Το 1ο crash test για κράνη ποδηλάτου είναι γεγονός.
03.06.2019, 21:13
Nissan: Μοναδικές προσφορές After Sales
03.06.2019, 21:11
Η Speedcar Motul Team Greece κερδίζει στο 1o Rallycross
Με απόλυτη επιτυχία κύλισε το πρώτο επίσημο αγωνιστικό ραντεβού της Speedcar Motul Team Greece στον 1ο αγώνα...
28.05.2019, 08:36
Δωρεάν τεχνικό έλεγχο 15 σημείων και προνομιακές τιμές από τη Subaru
Έκπτωση 20% σε γνήσια ανταλλακτικά και 20% στην εργασία.
24.05.2019, 01:08
Η Aston Martin κυκλοφορεί σε 25 αντίτυπα το θρυλικό DB5 του Τζέιμς Μπόντ
Η ευκαιρία για κάποιον να βιώσει στην πραγματικότητα τις κινηματογραφικές εμπειρίες του διάσημου πράκτορα...
16.05.2019, 09:37
Πωλήσεις αυτοκινήτων για τον μήνα Απρίλιο
Oι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Απρίλιο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά +17,2%.
14.05.2019, 08:18
Γρήγορος έλεγχος του αυτοκινήτου μας για ένα ασφαλές ταξίδι
Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε για να βγούμε στους ελληνικούς δρόμους, χωρίς να έχουμε κάνει νωρίτερα κάποιο...
26.04.2019, 13:08
«Κόκκινο» στο αλκοόλ, «πράσινο» στη ζώνη ασφαλείας (video)
«Κόκκινο» στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, «πράσινο» στην ζώνη ασφαλείας και στην σωστή οδική...
25.04.2019, 11:22
Η Hyundai αναπτύσσει ψηφιακό κλειδί μέσω Smartphone
Στην... απόσυρση του κλειδιού με το οποίο άνοιγαν τα αυτοκίνητα φαίνεται ότι προσανατολίζονται πολλές...