AUTO


Christmas Comfort Days από τη Citroen

Ειδικές τιμές και προσφορές.

 
Τα Χριστούγεννα είναι πολλά περισσότερα από μια γιορτή ... ευχών. Η Citroën μας βάζει στο κλίμα των εορταστικών ημερών, με τις “Christmas Comfort Days” και επιτυγχάνει μία μοναδική Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Η Citroën με την ενέργεια “CHRISTMAS COMFORT DAYS” συνδυάζει τη φιλοσοφία της απόλυτης άνεσης που διέπει τη μάρκα, με την ασύγκριτη άνεση απόκτησης ενός νέου μοντέλου… σε ειδικές τιμές, 36 Άτοκες Δόσεις και 5 Χρόνια Εγγύηση!

Η πλήρης γκάμα των ολοκαίνουργιων μοντέλων είναι άμεσα διαθέσιμη με κινητήρες νέων προδιαγραφών Euro 6.2 και συνοδεύεται από το μοναδικό πρόγραμμα CITROËN ADVANCED COMFORT®, που εγγυάται ένα απόλυτα άνετο οδηγικό περιβάλλον. Παράλληλα, η 5ετής εγγύηση της Citroën, καλύπτει πλήρως τις επιθυμίες των καταναλωτών για ασύγκριτη ηρεμία και αξιοπιστία.

Τώρα, όλοι μπορούν να μπουν πιο νωρίς στο πνεύμα των άνετων εορτών, στο Δίκτυο Συνεργαζόμενων Διανομέων Citroën ή στην επίσημη ιστοσελίδα www.citroen.gr ή στο http://c3.citroen.gr/aircross/offers/ , έως τις 31 Δεκεμβρίου!


 
Εγκαίνια της Mazda Autoone
Στα εγκαίνια της MAZDA Autoone παρευρέθηκαν φίλοι και συνεργάτες.
09.06.2019, 23:14
Η Volvo στο... πλάι των ποδηλατών
Το 1ο crash test για κράνη ποδηλάτου είναι γεγονός.
03.06.2019, 21:13
Nissan: Μοναδικές προσφορές After Sales
03.06.2019, 21:11
Η Speedcar Motul Team Greece κερδίζει στο 1o Rallycross
Με απόλυτη επιτυχία κύλισε το πρώτο επίσημο αγωνιστικό ραντεβού της Speedcar Motul Team Greece στον 1ο αγώνα...
28.05.2019, 08:36
Δωρεάν τεχνικό έλεγχο 15 σημείων και προνομιακές τιμές από τη Subaru
Έκπτωση 20% σε γνήσια ανταλλακτικά και 20% στην εργασία.
24.05.2019, 01:08
Η Aston Martin κυκλοφορεί σε 25 αντίτυπα το θρυλικό DB5 του Τζέιμς Μπόντ
Η ευκαιρία για κάποιον να βιώσει στην πραγματικότητα τις κινηματογραφικές εμπειρίες του διάσημου πράκτορα...
16.05.2019, 09:37
Πωλήσεις αυτοκινήτων για τον μήνα Απρίλιο
Oι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Απρίλιο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά +17,2%.
14.05.2019, 08:18
Γρήγορος έλεγχος του αυτοκινήτου μας για ένα ασφαλές ταξίδι
Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε για να βγούμε στους ελληνικούς δρόμους, χωρίς να έχουμε κάνει νωρίτερα κάποιο...
26.04.2019, 13:08
«Κόκκινο» στο αλκοόλ, «πράσινο» στη ζώνη ασφαλείας (video)
«Κόκκινο» στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, «πράσινο» στην ζώνη ασφαλείας και στην σωστή οδική...
25.04.2019, 11:22
Η Hyundai αναπτύσσει ψηφιακό κλειδί μέσω Smartphone
Στην... απόσυρση του κλειδιού με το οποίο άνοιγαν τα αυτοκίνητα φαίνεται ότι προσανατολίζονται πολλές...