AUTO


Christmas Comfort Days από τη Citroen

Ειδικές τιμές και προσφορές.

 
Τα Χριστούγεννα είναι πολλά περισσότερα από μια γιορτή ... ευχών. Η Citroën μας βάζει στο κλίμα των εορταστικών ημερών, με τις “Christmas Comfort Days” και επιτυγχάνει μία μοναδική Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Η Citroën με την ενέργεια “CHRISTMAS COMFORT DAYS” συνδυάζει τη φιλοσοφία της απόλυτης άνεσης που διέπει τη μάρκα, με την ασύγκριτη άνεση απόκτησης ενός νέου μοντέλου… σε ειδικές τιμές, 36 Άτοκες Δόσεις και 5 Χρόνια Εγγύηση!

Η πλήρης γκάμα των ολοκαίνουργιων μοντέλων είναι άμεσα διαθέσιμη με κινητήρες νέων προδιαγραφών Euro 6.2 και συνοδεύεται από το μοναδικό πρόγραμμα CITROËN ADVANCED COMFORT®, που εγγυάται ένα απόλυτα άνετο οδηγικό περιβάλλον. Παράλληλα, η 5ετής εγγύηση της Citroën, καλύπτει πλήρως τις επιθυμίες των καταναλωτών για ασύγκριτη ηρεμία και αξιοπιστία.

Τώρα, όλοι μπορούν να μπουν πιο νωρίς στο πνεύμα των άνετων εορτών, στο Δίκτυο Συνεργαζόμενων Διανομέων Citroën ή στην επίσημη ιστοσελίδα www.citroen.gr ή στο http://c3.citroen.gr/aircross/offers/ , έως τις 31 Δεκεμβρίου!


 
Imagine by Kia: To ηλεκτρικό πρωτότυπο που ξεχωρίζει
Η Kia Motors αποκάλυψε το νέο πλήρως ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο μοντέλο ‘Imagine by Kia’ στο φετινό Σαλόνι...
13.03.2019, 22:39
Το νέο Peugeot 508 SPORT στη Γενεύη
Mε κινητήρα εξελιγμένο από την PEUGEOT SPORT.
13.03.2019, 22:34
Νέος 1.0 τούρμπο κινητήρας για το Nissan Micra
Το Nissan Micra είναι πλέον διαθέσιμο με δύο ολοκαίνουργιους βενζινοκινητήρες 1.0 λίτρου 100 και 117...
08.03.2019, 22:46
To Seat el-Born: Συνδεδεμένο με την ηλεκτρική κινητικότητα
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομης λειτουργικότητας και συνδεσιμότητας...
08.03.2019, 22:19
Είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών (Video)
Πρόκειται για ένα μοναδικό μοντέλο που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία με τιμή 16,5 εκατομμυρίων ευρώ...
07.03.2019, 16:02
Τα Audi Q5, A6, A7, A8 σε plug-in hybrid εκδόσεις
Αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση που ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το νέο κύκλο μετρήσεων WLTP.
03.03.2019, 21:43
Αυτό είναι το νέο Skoda Kamiq
Η Skoda παρουσιάζει το νέο μέλος στη γκάμα των SUV της.
28.02.2019, 08:55
Ουραγός η Ελλάδα στην ηλεκτροκίνηση–Καθυστέρηση στις νέες πινακίδες του KOK
Η χώρα μας, όπως αποδεικνύεται και από μελέτες, είναι ουραγός στις υποδομές για την ηλεκτροκίνηση συγκριτικά...
28.02.2019, 08:07
Η Hellas Direct αποκτά τη μεγαλύτερη εταιρία οδικής βοήθειας στην Κύπρο.
27.02.2019, 16:07
Με τη νέα Toyota Corolla στη Μαγιόρκα
Στους δρόμους γύρω από την Πάλμα Ντε Μαγιόρκα, που αποτελεί σημαντικό τουριστικό προορισμό με αξιόλογη...