Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ
• Τα πρώτα δυο μέρη της πίστας είναι γρήγορα ενώ το τελευταίο είναι αργό και πιο τεχνικό.
• Η πίστα δοκιμάζει μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων των ελαστικών όσον αφορά στα πλευρικά αλλά και στα διαμήκη φορτία.
• Η φθορά, η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης αλλά και η θερμοκρασία περιβάλλοντος βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα, γι’ αυτό και επιλέγηκαν τα πιο μαλακά ελαστικά.
• Το να οριστούν τα σημεία φρεναρίσματος είναι κάπως πολύπλοκο καθώς υπάρχει ένα αριθμός στροφών όπου οι οδηγοί φρενάρουν σε ανηφόρα.
• Η επιφάνεια του οδοστρώματος γενικώς παρέχει χαμηλή πρόσφυση, έχει χαμηλή τραχύτητα και σε κάποια σημεία υπάρχουν ανομοιομορφίες.
• Ένας γύρος στο Σπήλμπεργκ διαρκεί χρονικά, λιγότερο απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη πίστα του πρωταθλήματος. Η πίστα έχει μόνο 9 στροφές και η ακριβής οδήγηση είναι καθοριστική.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
• Κίτρινη, μαλακή: Δεν είναι σύνηθες να είναι η πιο σκληρή εκ των τριών γομών. Όντας προεπιλογή μας οι οδηγοί πήραν υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον σετ απ’ αυτή τη γόμα
• Κόκκινη, πολύ μαλακή: Επίσης προεπιλογή μας οπότε οι οδηγοί πήραν υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον σετ. Αναμένεται να παίζει σημαντικό ρόλο στον αγώνα.
• Μωβ, πάρα πολύ μαλακή: Η πιο δημοφιλής επιλογή με διαφορά, κάποιοι πήραν μέχρι και εννιά σετ (σ.σ: από 13 συνολικά) απ’ αυτή τη γόμα.
kathimerini.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.