Η μάρκα Honda ενίσχυσε την παγκόσμια αξία της το 2015

Tη 19η θέση, βάσει της αξίας της, κατέχει η Honda στην κατάταξη με τις Καλύτερες Παγκόσμιες Μάρκες (Best Global Brands) για το 2015 που δημοσίευσε πρόσφατα η διεθνής εταιρία συμβούλων Interbrand. Η ιαπωνική μάρκα, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αύξησε την αξίας της που για το 2015 αποτιμήθηκε σε πάνω από τα 22 δις. δολάρια αυξημένη κατά 6% συγκριτικά με το o 2014, ποσοστό που την ανέβασε κατά μία θέση στη συγκεκριμένη κατάταξη όλων των βιομηχανιών.

Πρόκειται για την πιο πρόσφατη θετική είδηση που αφορά τη μάρκα μετά από μία χρονιά με πολλές προϊοντικές παρουσιάσεις, κυρίως στην περιοχή της Ευρώπης. Τους τελευταίους 12 μήνες η Honda αναβάθμισε ολόκληρη την οικογένεια των οχημάτων της με εντελώς νέες εκδόσεις των Jazz hatchback, HR-V compact crossover, και τα εκτενώς ανανεωμένα Civic hatchback και CR-V 4WD SUV. Αλλά και στη σειρά των μοτοσικλετών Honda έγιναν επτά νέες παρουσιάσεις, μεταξύ των οποίων το superbike RC213V-S. 
Το 2016 προβλέπεται να είναι μία ακόμα θετική χρονιά για τη Honda καθώς παρουσιάζει την επόμενη γενιά οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου FCV ενώ ένα θρυλικό μοντέλο επιστρέφει με τη μορφή του NSX supercar.

Στην κατάταξη και πριν από την 19η θέση της Honda από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανιών η Toyota βρίσκεται στην 6η θέση με αύξηση της αξίας της κατά 16%, η BMW στην 11η θέση με αύξηση 9% και  η Mercedes με αύξηση 7%. Στην 35η θέση βρίσκεται η VW με μείωση της αξίας της κατά 9% (η αξιολόγηση έγινε πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο με το πειραγμένο λογισμικό για την καταγραφή χαμηλών εκπομπών καυσαερίων σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα της).

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης