Δοκιμή: Kymco Downtown 350i ABS- ΜΥ2015


Η Kymco επαναφέρει στο προσκήνιο ένα από τα πιό επιτυχημένα μοντέλα της, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο τη γκάμα της με ένα τελείως καινούργιο sport touring scooter

Ο όρος sport είναι εμφανής, ειδικά αν εστιάσει κανείς στο εμπρός μέρος του νέου Downtown. Όψη γεμάτη γωνίες, με δύο «αιχμηρούς» προβολείς Eagle Eye με Led-Guides και πέντε αεραγωγούς. Δύο στο πλάι της ποδιάς, άλλοι τόσοι κάτω από τα φανάρια και ένας στη μέση. Από εκεί και πίσω, ο χαρακτήρας touring είναι ξεκάθαρος. Μεγάλη σέλα, αποθηκευτικός χώρος για δύο full face κράνη, τεράστιες χειρολαβές και χώροι για να πατούν τα πόδια με άνεση. Η ζελατίνα σχεδιασμένη για την απόλυτη αεροδυναμική προστασία και το πάνελ οργάνων για να παράσχει όλες τις
πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης σε καθημερινή βάση (tripcomputer), είτε κινείται εντός, είτε εκτός πόλης. Ο κινητήρας των 320 κ.εκ. είναι το νέο μέλος της σειράς κινητήρων G5-SC της Kymco και ενσωματώνει όλη την τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Πρακτικά G5-SC σημαίνει μικρότερο βάρος, μικρότερη κατανάλωση, μειωμένοι κραδασμοί και αυξημένη ιπποδύναμη. Διαθέτει εξελιγμένο σύστημα ψύξης, με σχεδίαση που βελτιώνει τη ροή του αέρα καθώς και νέα μετάδοση που βασίζεται στην αντίστοιχη του Xciting400i. Στα φρένα έχει επιλεγεί κυματιστός
δίσκος διαμέτρου 260mm με τριπίστονη δαγκάνα για μπροστά και ένας ακόμη με διπίστονη δαγκάνα διαμέτρου 240mm για πίσω. To τελευταίας γενιάς σύστημα ABS 9.1 της Bosch περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσάλι και το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων είναι τοποθετημένο στο κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, ενώ η θέση οδήγησης έχει χαμηλώσει αυξάνοντας το αίσθημα ασφάλειας του αναβάτη. ΤΙΜΗ: 5.095,00 (+ 188,22 ενδεικτικό Τ.Τ.)

Eίναι ένα εξαιρετικό scooter με προσιτή τιμή για όσα προσφέρει. Είναι ιδιαίτερα πρακτικό, άνετο, με κορυφαίους χώρους, εξοπλισμένο με τα “πάντα όλα”, ποιοτικό και αρκούντως δυνατό για να μπορεί να κινείται με 130 και πλέον χλμ./ώρα όλη μέρα στον αυτοκινητόδρομο αν του το ζητήσεις

Στις χαμηλές στροφές και στις εκκινήσεις, οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, η παροχή ισχύος είναι αρκετή αλλά όχι ικανή να οδηγήσει τον τροχό σε απώλεια πρόσφυσης και η λειτουργία της μετάδοσης υποδειγματική, με σταδιακή και γραμμική εμπλοκή, χωρίς θορύβους ή σκαλοπάτια απόδοσης. Πιο εντυπωσιακά είναι όμως τα πράγματα στις μεσαίες και υψηλές στροφές, όπου το Downtown επιταχύνει δυναμικά από τα 80 έως και τα 120 χλμ./ώρα, ενώ φτάνει τα 150 χλμ./ώρα άμεσα και γρήγορα. Εκεί ψηλά κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι υψίσυχνοι
κραδασμοί, ωστόσο μια ταχύτητα ταξιδιού της τάξης των 130 χλμ./ώρα με αρκετά περιθώρια επιτάχυνσης για προσπέραση είναι και άνετη και εύκολη. Πρακτικό, ποιοτικό, εύχρηστο και εργονομικό στην πόλη λοιπόν, ικανό, δυνατό και άνετο στο ταξίδι, το Downtown έχει ένα εύρος χρήσης πραγματικά τεράστιο, που το καθιστά μια ιδιαίτερα χαρισματική μοτοσικλέτα

Mε δύο ντουλαπάκια εμπρός και χώρο κάτω από τη σέλα για δύο full face κράνη, συν μια θύρα USB για φόρτιση κινητών και διαφόρων άλλων συσκευών, αποτελεί μια από τις πιο ευρύχωρες και πρακτικές λύσεις στην κατηγορία των maxi scooter. Επιπρόσθετα, το Downtown βρίσκεται πολύ κοντά στη χρυσή τομή του λόγου μέγεθος/χώροι: έχει από τους μεγαλύτερους δεύτερους, χωρίς να είναι το μεγαλύτερο και, κυρίως, το βαρύτερο. Το αντίθετο μάλιστα, βολεύεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο μιας μεσαίας μοτοσικλέτας σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας όμως απείρως
μεγαλύτερη πρακτικότητα.

Η εμφάνισή του πλέον είναι μαγνήτης, με το αιχμηρό και σπορ εμπρός μέρος και το πιο συμπαγές πίσω να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ και τα όργανα είναι πιο πλήρη και όμορφα, πάντα με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο εκατέρωθεν και στο κέντρο μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Η προσεγμένη ποιότητα είναι ορατή παντού, από τις ρυθμιζόμενες μανέτες των φρένων έως τη σέλα που ανασηκώνεται με τη βοήθεια υδραυλικού αμορτισέρ από τον κεντρικό διακόπτη. Μάλιστα, πολύ πρακτική λεπτομέρεια, ο διακόπτης ανοίγει τη σέλα ακόμα και
αν έχει κλειδώσει το τιμόνι. Μεγαλύτερος είναι επίσης ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη, χορταστικά τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και η σέλα προσομοιάζει μπερζέρα, εξασφαλίζοντας, λόγω της σχεδίασής της, πολύ καλή υποστήριξη της μέσης. Συνολικά το Downtown είναι εντυπωσιακά καλά κατασκευασμένο
Πηγή: skai.gr