Κλείσιμο

Πρώτη νίκη για τα νέα ελαστικά Michelin Pilot Sport H5/S5

Την πρώτη της νίκη «εντός εδάφους» από τότε που μπήκε στο πρωτάθλημα FIA WRC το 2013 πέτυχε η Volkswagen κατά τον ένατο γύρο του WRC 2015 στο ADAC Rallye της Γερμανίας.  Το Γαλλικό δίδυμο Sebastien Ogier και Julien Ingrassia με το Volkswagen Polo R WRC και «φορώντας» τα νέα ελαστικά MICHELIN Pilot Sport H5/S5 πήραν την καρό σημαία αφού προηγήθηκε ξεκάθαρα από τα άλλα δύο πληρώματα εξοπλισμένα με Michelin και επίσης αγωνιζόμενα με Volkswagen, τους Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila και Andreas Mikkelsen / Ola Floene. Ο Γερμανός κατασκευαστής διεκδίκησε 20 από τις 21 ειδικές διαδρομές και έχασε μόνο την SS18. Την σούπερ-ειδική κέρδισε η ομάδα M-Sport με τους Elfyn Evans και Daniel Barritt με Ford Fiesta WRC επίσης εξοπλισμένο με τα τελευταία ελαστικά της Michelin.
Τα MICHELIN Pilot Sport H5 and S5 υπερέχουν χάρη στην πιο ομοιόμορφη σχεδίασή τους και το πιο απλό μέγεθος και σχήμα των κυβιδίων γόμας. Οι βελτιωμένες επιδόσεις τους σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα είναι αποτέλεσμα των αλλαγών που έγιναν παράλληλα στο σκελετό και στο προφίλ, καθώς επίσης και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την γόμα του πέλματος. 
Τα νέα ελαστικά σκληρής γόμας MICHELIN Pilot Sport H5 και μαλακής γόμας MICHELIN Pilot Sport S5 για τα ασφάλτινα ράλι αποτελούν ένα σημαντικό βήμα μπροστά σε σύγκριση με τα  προηγούμενης γενιάς Η4 και S4 – τα οποία είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Οκτώβριο για το Ράλι Αλσατίας.  
Τα χαρακτηριστικά των νέων ελαστικών MICHELIN Pilot Sport H5 και S5 είναι:
Διάσταση: 225/40 R 18
Πλάτος: 225mm
Εσωτερική διάμετρος: 18 ίντσες
Τύπος πέλματος ελαστικού: Ασύμμετρο, κατευθυντικό
Επιφάνειες: Ασφάλτινα Ράλι
Χρήση (Η5 σκληρή γόμα): τραχιά εδάφη – στεγνό –  θερμοκρασίες άνω των 15ο C 
Χρήση (S5 μαλακή γόμα): νωπές, βρεγμένες συνθήκες – θερμοκρασίες υπό 15ο C
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης