Με νέα οπτική ταυτότητα τα μελλοντικά αυτοκίνητα ΜΙΝΙ

Έχοντας ως σημείο αναφοράς ότι από το επαναλανσάρισμα της MINI από το  BMW Group το 2001, οι πωλήσεις πενταπλασιάστηκαν τον πρώτο χρόνο και με κίνητρο  ότι από το 1959 που δημιουργήθηκε, η μάρκα MINI συμβόλιζε πάντα τις ιδέες, την έμπνευση και το πάθος οι υπεύθυνοι του BMW Group αποφάσισαν να επαναπροσδιορίσουν στρατηγικά το προϊόν αλλά και τη μάρκας MINI. Με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου MINI Clubman ο Peter Schwarzenbauer, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad και After Sales, παρουσίασε το σχέδιο εξέλιξης της μάρκας επισημαίνοντας ότι  μελλοντικά, η δημιουργία νέων μοντέλων ΜΙΝΙ θα είναι εστιασμένη σε πέντε βασικά μοντέλα με ισχυρές προσωπικότητες. Η στόχευση θα περιλαμβάνει το άνοιγμα  σε νέες ιδέες και νέους επιχειρηματικούς τομείς, την οπτική ταυτότητα της μάρκας και την επέκταση στην premium compact κατηγορία, που θα προσελκύσει νέους πελάτες και φανατικούς φίλους της MINI. 
Ένα ακόμα ορόσημο στην καινοτόμο επέλαση MINI θα είναι μία λύση car-sharing για οχήματα ιδιωτικής χρήσης. Η τάση της κοινωνίας προς μία «οικονομία κοινοχρησίας» τροφοδοτεί την επιτυχία της φιλοσοφίας DriveNow, που ωφελείται σε μεγάλο βαθμό στην αστική απήχηση της μάρκας MINI. Ο Peter Schwarzenbauer εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την προσφερόμενη υπηρεσία ΜΙΝΙ:  «Η κοινωνία και η βιομηχανία αυτοκινήτου υφίστανται ριζικές αλλαγές. Οι πελάτες ΜΙΝΙ είναι από τα πιο προοδευτικά, ‘ανοιχτόμυαλα’ target groups. Επομένως, έχει λογική να προσφέρουμε μία λύση car-sharing για τη MINI από το 2016».
Ένα νέο προαιρετικό πακέτο θα επιτρέψει στους πελάτες MINI να μοιράζονται το MINI τους με άλλους. Οι κάτοχοι MINI μπορούν να διαθέτουν το όχημά τους στο DriveNow όταν δεν το χρησιμοποιούν. Αυτό ακούγεται ελκυστικό και για τους εταιρικούς πελάτες (fleet), αφού τους προσφέρει τη δυνατότητα βέλτιστης χρήσης των εταιρικών οχημάτων. Προχωρώντας ακόμα περισσότερο, η MINI θα επιτρέπει μία νέα μορφή δανεισμού οχήματος (“peer-to-peer car sharing”) για συγκεκριμένο οικογενειακό και φιλικό κύκλο.
Σημειώνεται ότι η MINI πούλησε περίπου 163.000 οχήματα το πρώτο μισό του 2015 με τα στοιχεία να δείχνουν ότι τον Ιούνιο θα καταγραφεί ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων.
 Η MINI ήταν η πρώτη μάρκα στην ιστορία του αυτοκινήτου που έθεσε premium πρότυπα για τη μικρή κατηγορία. Τώρα, με την τοποθέτηση του MINI Clubman σε μία υψηλότερη κατηγορία, η MINI ανεβάζει για μία ακόμα φορά τον πήχη στους τομείς κορυφαίας σχεδίασης και ανώτερης προϊοντικής ουσίας, κατακτώντας νέους πελάτες.
Με την είσοδό του σε μία ανώτερη κατηγορία, το νέο και πιο ευρύχωρο MINI Clubman απευθύνεται σε πελάτες που εκτιμούν την εξαιρετική σχεδίαση και διασκεδαστική οδήγηση σε συνδυασμό με την καθημερινή χρηστικότητα και καταλληλότητα για μακρινά ταξίδια, ευελιξία και άνεση. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας της compact κατηγορίας συμπίπτει με το λανσάρισμα μιας κοινής αρχιτεκτονικής FWD που θα χρησιμοποιείται σε διαφορετικά μοντέλα και μάρκες.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης