Αποτελούμενα από 16 τμήματα LED – οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος – το νέο σύστημα LED matrix προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμης φωτός σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας. Στην πορεία, συνεργάζεται με την εμπρός κάμερα Opel Eye η οποία, για παράδειγμα, ανιχνεύει την παρουσία άλλων κινούμενων οχημάτων, ώστε τα τμήματα LED που πιθανόν θα ‘τύφλωναν’ τους αντίθετα ερχόμενους οδηγούς απενεργοποιούνται και ενεργοποιούνται αυτόματα.
Μόλις το όχημα απομακρύνεται από μία αστική περιοχή, ενεργοποιείται αυτόματα η μεγάλη σκάλα φώτων και παραμένει πάντα αναμμένη. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση της ασφάλειας.
Όταν η κάμερα ανιχνεύσει πηγές φωτός από αντίθετα ερχόμενα ή προπορευόμενα οχήματα, ατομικές λυχνίες LED στη σχετική ζώνη απενεργοποιούνται, «συσκοτίζοντας» την περιοχή γύρω από τα οχήματα. Το υπόλοιπο τμήμα του δρόμου και της γύρω περιοχής παραμένει άριστα φωτισμένο. Με τέτοιο βαθμό ακρίβειας και προσαρμογής, το LED matrix light ανεβάζει την τεχνολογία φωτισμού στο επόμενο επίπεδο.
Το σύστημα IntelliLux του Astra θα είναι το πρώτο σύστημα φωτισμού matrix σε μοντέλο μαζικής παραγωγής που δεν απαιτεί σύνδεση με σύστημα πλοήγησης. Εκτός από τις πολλές αυτόματες δέσμες μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων, το IntelliLux LED προσφέρει επίσης ειδικό πρόγραμμα φωτισμού αυτοκινητόδρομου που αυξάνει περαιτέρω την ασφάλεια τη νύχτα. Τέλος μία ειδική λειτουργία φωτισμού υποδοχής διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από το Astra στο σκοτάδι.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.