Η Opel πρωτοπορεί στις υπηρεσίες διασύνδεσης οχημάτων

Με ορίζοντα το 2015, η Opel σχεδιάζει να λανσάρει την υπηρεσία διασύνδεσης οχημάτων OnStar σε όλη τη γκάμα επιβατικών μοντέλων της σε ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες, επιβεβαιώνοντας τη φιλοδοξία της να γίνει κορυφαίος παίκτης στη συνδεσιμότητα αυτοκινήτου. Στο φετινό “eCall Days Germany” (16-18 Σεπτεμβρίου), το μεγαλύτερο διεθνές συνέδριο στη Γερμανία για το Ευρωπαϊκό σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα, η Opel ενημέρωσε τους συνέδρους για το Automatic Crash Response (ACR) της OnStar.
Με το Automatic Crash Response, η OnStar συνδέει αυτόματα το όχημα με έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο μόλις διαπιστωθεί μία σύγκρουση. Αν ο οδηγός ή ένας επιβάτης ζητήσουν βοήθεια, ή δεν μπορούν να απαντήσουν, τότε μία ομάδα επείγουσας ανάγκης αποστέλλεται στον τόπο του ατυχήματος.
Η OnStar είναι κορυφαίος πάροχος συνδεδεμένων λύσεων ασφάλειας και προστασίας,  υπηρεσιών μετακίνησης προστιθέμενης αξίας και προηγμένης τεχνολογίας πληροφορικής στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η OnStar ήδη συνδέει περίπου 7.0 εκατομμύρια πελάτες σε ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα και Μεξικό.
Σύμβουλοι παρακολουθούν το δίκτυο OnStar 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Κατά μέσο όρο, η OnStar λαμβάνει δύο κλήσεις το δευτερόλεπτο, ή 185.000 την ημέρα και αυτόματα ανταποκρίνεται  σε περίπου 5.000 τροχαία ατυχήματα σε όλο τον πλανήτη κάθε μήνα.
Εκτός του ότι φέρνει το OnStar στην Ευρώπη, η Opel θα λανσάρει το 4G LTE με το οποίο το αυτοκίνητο καθίσταται ένα ευρυζωνικό Wi-Fi hotspot για μέχρι επτά κινητές συσκευές.
Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης