Η Volkswagen «φρεσκάρισε» το Scirocco

Το sport coupe μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ελληνική αγορά από το 2008 που πρωτολανσαρίστηκε η 3η γενιά, ανανεώθηκε αισθητικά και αναβαθμίστηκε ποιοτικά.
Το Scirocco, το 2+2 θέσεων Coupe της Volkswagen, ξεκίνησε την πορεία του το 1974 και παρήχθη σε δύο γενιές, μέχρις ότου ολοκληρώθηκε η παραγωγή του το 1992.
Η 3η  γενιά που παρουσιάστηκε το 2008, αποτέλεσε την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία του δημοφιλούς σπορ κουπέ, συνδυάζοντας την σπορ σχεδίαση με την γνήσια οδηγική απόλαυση. Αξίζει να αναφερθεί ότι το Scirocco  βρίσκεται στην κορυφή του δείκτη ικανοποίησης των πελατών Volkswagen εδώ και πολλά χρόνια.
Το δυναμικό σπορ κουπέ της Volkswagen διαθέτει στην ανανεωμένη  έκδοση του  τα υψηλότερα standards ποιότητας & ασφάλειας, ταυτόχρονα με την γνήσια οδηγική απόλαυση.

Ειδικότερα το νέο Scirocco διαθέτει:
• Κινητήρες Euro 6
• Πιο έντονη σπορ σχεδίαση & πέντε νέα χρώματα
• Νέα Bi-Xenon φωτιστικά σώματα και φώτα ημέρας LED
• Πίσω φωτιστικά σώματα και φωτισμός πινακίδας LED
• Νέες ζάντες αλουμινίου
• Νέο εσωτερικό σχεδιασμό, με πέντε νέες επενδύσεις
• Επιπλέον όργανα στην κονσόλα (θερμοκρασία λαδιού, χρονόμετρο, πίεση τούρμπο)
• Προαιρετικό ηχοσύστημα "Dynaudio" με subwoofer
• Νέα προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης
Χαρακτηριστικό είναι ότι το νέο Scirocco είναι το μοναδικό μοντέλο που διαθέτει πλήρως απενεργοποιημένο ESP σε όλες τις εκδόσεις.

Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων

Διαθέσιμοι είναι τρεις βενζινοκινητήρες και ένας πετρελαιοκινητήρας, όλοι υπερτροφοδοτούμενοι, άμεσου ψεκασμού με τέσσερις κυλίνδρους και 16-βάλβιδη κεφαλή. Προσφέρουν μέχρι 19% περισσότερη οικονομία καυσίμου από ότι οι προκάτοχοί τους και όλοι συμμορφώνονται με το πρότυπο εκπομπών Euro 6. Κάθε νέο Scirocco με ισχύ έως και 220 PS είναι εφοδιασμένο με σύστημα Stop / Start και ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Παρά τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, όλοι οι κινητήρες είναι πιο ισχυροί.

Κινητήρες βενζίνης:
• 1.4 TSI BMT 125 PS με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
• 2.0 TSI BMT 220 PS με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6-τάχυτο κιβώτιο DSG
• 2.0 TSI 280 PS με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6-τάχυτο κιβώτιο DSG
(Scirocco R, θα διατεθεί αργότερα)
Κινητήρας diesel:
• 2.0 TDI ΒΜΤ 184 PS με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 6-τάχυτο κιβώτιο DSG (διατίθεται κατόπιν ειδικής παραγγελίας).

Εργονομία
Η χαμηλή θέση οδήγησης, η ρύθμιση της ανάρτησης και τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν κορυφαία αίσθηση οδήγησης. Αντίθετα όμως με την κλασσική αντίληψη για τα σπορ αυτοκίνητα, το Scirocco προσφέρεται και για καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, διαθέτει χώρο αποσκευών 312 λίτρα, ο οποίος αυξάνεται σε 1.006 λίτρα.
Το μεταξόνιο των 2,58 μέτρων και τα ιδιαίτερα μεγάλα μετατρόχια εγγυώνται μια ομαλή, ξεκούραστη και σταθερή οδήγηση.

Συστήματα υποβοήθησης
Με στόχο να «απογειώσουν» την σπορ αίσθηση οι μηχανικοί της Volkswagen εξόπλισαν το Scirocco με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Αυτά περιλαμβάνουν:
• Ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS
• Υποστήριξη μεγάλης σκάλας "Light Assist"
• Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού "Fatigue Detection"
• Σύστημα ελέγχου απόστασης στάθμευσης "ParkPilot" εμπρός και πίσω
• Κάμερα οπισθοπορείας "Rear View"
• Σύστημα επιτήρησης νεκρής γωνίας "Blind Spot Detection"

Το νέο Scirocco θα είναι διαθέσιμο σε ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού με τις αντίστοιχες τιμές:

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης