SYM HD2 200i:Τρίτη γενιά και καλύτερη!


To νέο HD2 200 της SYM με τροχούς 16 ιντσών, αποτελεί μία νέα πρόταση στην αγορά, το τρίτο στάδιο εξέλιξης της σειράς HD. Είναι καινούργιο μοντέλο το δείχνει απο την πρώτη κιόλας ματιά και θα νοιώσετε τη διαφορά απο τα πρώτα κιόλας μέτρα.

*Χάρη στο στιβαρό του πλαίσιο αλλά και τα ποιοτικά περιφερειακά χαρακτηριστικά που έχει, είναι ένα όχημα ασφαλές, σταθερό και ευέλικτο

*Οι ζάντες αλουμινίου 16’’ από ελαφρύ χυτό κράμα εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα και σταθερότητα, ξεπερνώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

*Τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του, το HD2 είναι εφοδιασμένο με πίσω δισκόφρενο 220mm και με εμπρόσθιο δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα 226mm με διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πίεσης, χαρίζοντας άμεσο και προοδευτικό φρενάρισμα.

*Το εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι και οι πίσω ρυθμιζόμενες αναρτήσεις παρέχουν άμεση και προοδευτική απόσβεση.

*Νέα πανέμορφη μάσκα, με δύο ισχυρούς πολυεδρικούς προβολείς.

*Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, προσφέρει ακαμψία επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ευελιξία και ακρίβεια στην οδήγηση.

*Διαθέτει αντίβαρα τιμονιού για καλοζυγισμένη οδήγηση

Αναλυτικά

Ολόκληρο το μπροστινό του τμήμα έχει αλλάξει. Διακρίνουμε αμέσως τη νέα μάσκα με τους δύο προβολείς, το γεμάτο γωνίες φτερό, την αεροδυναμική ποδιά που καλύπτει αποτελεσματικότερα τα πόδια του αναβάτη, τις πλαϊνές γρύλιες αέρα, καθώς και την χαμηλή ζελατίνα. Οι βελτιώσεις συνεχίζονται στον επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, στον μεγαλύτερο χώρο του επίπεδου πατώματος, στο μικρό ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι. Επίσης διαφορετικό και πιο άνετο είναι το υλικό κατασκευής της σέλας, με την τελευταία να βρίσκεται πιο χαμηλά σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου.

Νέα είναι και η ουρά με διαφορετικό κεντρικό φωτιστικό σώμα και φλασάκια.

Ο ψεκασμός της Keihin είναι πια τρίτης γενιάς και σκοπεύει στην καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Όμορφες λεπτομέρειες, όπως το διακριτικό προστατευτικό κάλυμμα της εξάτμισης, ο μπροστινός δίσκος μαργαρίτα και οι νέοι τροχοί διπλών ακτίνων συμπληρώνουν την λίστα.

Τα σκούτερ με τροχούς 16 ιντσών προσφέρουν καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο αλλά έχουν ένα μειονέκτημα , που δεν είναι άλλο από τον μειωμένο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα. Στην περίπτωση του HD2 -200 όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Κάτω από την σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος, αυξάνοντας κατακόρυφα την πρακτικότητα. Το ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι είναι μικρό και το μόνο που θα μπορέσει να φιλοξενήσει είναι ένα πορτοφόλι ή κάποιο κινητό. Άξια αναφοράς είναι η κίνηση της ελληνικής αντιπροσωπείας να προσφέρει στον στάνταρ εξοπλισμό και top case 33 λίτρων.


Από τα πρώτα μέτρα γνωριμίας προκαλεί θετική εντύπωση η λειτουργία του κινητήρα. Η απόδοση είναι γεμάτη από χαμηλά, με την άμεση μετάδοση του CVT να βοηθάει τα μέγιστα. Το HD2 -200 επιταχύνει ζωηρά και θα στείλει την βελόνα του κοντέρ εύκολα πάνω από την ένδειξη των 100 χιλιομέτρων, μέχρι περίπου την τελική του στα 120.

Σαν σύνολο είναι αρκετά στιβαρό. Τόσο το πλαίσιο, όσο και οι αναρτήσεις χαρίζουν στο HD2 – 200 σταθερότατη συμπεριφορά, χωρίς κουνήματα ή ταλαντώσεις. Το αντίτιμο όμως είναι η μείωση της άνεσης σε κακοτεχνίες και λακκούβες.

Μέσα στην πόλη βοηθάει πολύ στις μανούβρες το κόψιμο του τιμονιού αλλά και το χαμηλό βάρος, το οποίο κάνει εύκολο τον έλεγχο, ακόμα και από αναβάτες μετρίου αναστήματος. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από τα φρένα, που διαθέτουν σωστή δύναμη και αίσθηση, ώστε να ανταπεξέλθουν σε όλες τις συνθήκες.


Στον βασικό εξοπλισμό, το νέο HD2 περιλαμβάνει βαλίτσα 33λίτρων, αυξάνοντας έτσι τον ήδη μεγάλο αποθηκευτικό του χώρο κάτω από την σέλα. Επιπλέον χώρος για μικροπράγματα προσφέρεται στο νέο κλειστό αποθηκευτικό χώρο στην εσωτερική ποδιά. Οι πλέον απαιτητικοί θα ικανοποιηθούν από το άγκιστρο ανάρτησης χειραποσκευών.

Διαθέτει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια του αναβάτη σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

 Ο συνεπιβάτης μπορεί να καθίσει αναπαυτικά στη σέλα, να κρατηθεί από τη σχάρα αποσκευών με τις χειρολαβές και να στηριχθεί στα πτυσσόμενα μαρσπιέ.

 Όμορφες γρίλιες κατευθύνουν το θερμό αέρα στις χειρολαβές του αναβάτη.

 Το πλαϊνό σταντ, με διακόπτη ασφαλείας, είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Το άνοιγμα της σέλας ελέγχεται από τον κεντρικό διακόπτη, χωρίς να χρειάζεται να βγει το κλειδί.

 Η νέα έκδοση έχει αντικλεπτικό διακόπτη ασφαλείας

Η τιμή στα 2.995ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 1385 mm

ΠΛΑΤΟΣ 765 mm

ΜΗΚΟΣ 2055 mm

ΥΨΟΣ 1280 mm

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΔΑΦΟΥΣ 125mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 790mm

ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΟ) 135 kg

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 8.1 lit

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ 4Τ, 4V ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 61mm x 58.6mm

ΚΥΒΙΚΑ 171.2 cc

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 10 : 1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 16,5PS

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 14.78Nm/7000rpm

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ~120 km/h

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ E.F.I (KEIHIN)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (με 50km/hr) 2,44l/100km

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ

ΨΥΞΗ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΛΑΔΙΟΥ 1,0 lit

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΤΥΠΟΣ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 100/80-16

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 120/80-16

ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ 226 mm

ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ ΔΙΣΚΟΣ 220 mm


Πηγή: skai.gr