Με βασικό παράγοντα την περίοδο που βρήκαν το άλλο τους μισό, δύο χιλιάδες άτομα ηλικίας 40 ετών ρωτήθηκαν και μάλιστα δυσκολεύτηκαν να δώσουν τελική απάντηση.
Αρκετοί ήταν εκείνοι που απάντησαν ότι στα 20 ήταν πιο ευτυχισμένοι, και λογικό το βρίσκω, γιατί κάθε πέρυσι και καλύτερα, ένιωθαν ελεύθεροι, διασκέδαζαν και κοίταζαν τι θα κάνουν στη ζωή τους επαγγελματικά.
Βέβαια υπήρχαν και εκείνοι, που υποθέτω πως ήταν άντρες, όπου δήλωσαν πιο ευτυχισμένη ηλικία τα 40.
Το συμπέρασμα είναι ένα σύμφωνα με τον Φίσερ, «Με τη μέση ηλικία, που είμαστε πλέον πιο ευτυχισμένοι, να υπολογίζεται στα μέσα της δεκαετίας των τριάντα, ο περισσότερος κόσμος αποζητά σταθερότητα στη δουλειά και στη ζωή του για να νιώθει ευτυχισμένος».
Εσείς σε ποια ηλικία νιώθετε πιο ευτυχισμένοι;
Πηγή: skai.gr - Νανά Ηλιοπούλου
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.