Ακόμη μία γυναίκα κατέληξε λόγω κορωνοϊού στη χώρα μας, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 377.
Ειδικότερα, πρόκειται για 39χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Λαϊκό και κατέληξε λόγω επιπλοκών του κορωνοϊού σήμερα, Κυριακή.
Η γυναίκα έκανε εισαγωγή στις 24 Σεπτεμβρίου και νοσηλευόταν διασωληνωμένη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε υποκείμενο νόσημα.
Πηγή: skai.grΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.