ΚΑΙΡΟΣ

Εξιτήριο πήρε ο Ν. Μαντέλα

Εξιτήριο από το νοσοκομείο που νοσηλευόταν από τις 8 Δεκεμβρίου, πήρε σήμερα ο πρώην πρόεδρος της Νότιας Αφρικής, Νέλσον Μαντέλα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το γραφείο του προέδρου, Τζέικομπ Ζούμα, ο Μαντέλα θα συνεχίσει τη θεραπεία στο σπίτι του μέχρι να αναρρώσει πλήρως.

Ο Μαντέλα νοσηλευόταν με πνευμονικό οίδημα σε νοσοκομείο στην Πρετόρια.Πηγή: skai.gr