Ο Αλγερινός επιθετικός δεν στάθηκε στις κακές εμφανίσεις των Γάλλων στο πρωτάθλημα και πιστεύει ότι την ψυχολογική πίεση την έχει η Μονπελιέ γιατί αγωνίζεται στο γήπεδο της : «Θα είμαι ειλικρινής έχουμε μηδέν βαθμούς αύριο θα παίξουμε σαν σε τελικό γιατί μας ενδιαφέρει να συνεχίσουμε να υπάρχουμε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Θα προσπαθήσουμε να πατήσουμε πάνω στα ελαττώματα της Μονπελιέ, να παίξουμε ωραίο ποδόσφαιρο θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Όλη η ομάδα είναι χαλαρή και το ποδόσφαιρο μας δίνει ευχαρίστηση η πίεση είναι χαλαρή την πίεση την έχει η Μονπελιέ που παίζει στην έδρα της. Θα κάνουμε το καλύτερο για να επιστρέψουμε με βαθμό ή βαθμούς».
Ο Αλγερινός επιθετικός έχει ευχάριστες αναμνήσεις από την Γαλλία, είτε ως παίκτης του Ολυμπιακού είτε ως παίκτης του Πανιώνιου και θέλει να τριτώσει το καλό. Το ίδιο εύχεται και ο Λεονάρντο Ζαρντίμ ο οποίος θέλει εμφάνιση ανάλογη με αυτή στο Λονδίνο αλλά καλύτερο αποτέλεσμα: «Είναι πάρα πολύ σημαντικός αγώνας γιατί σε περίπτωση που κερδίσουμε έχουμε πιθανότητες για την δεύτερη θέση ή για να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για την τρίτη θέση. Είναι ένας σημαντικός αγώνας όχι μόνο για εμάς αλλά και για την Μονπελιέ. Μια ομάδα σαν τον Ολυμπιακό έχουν την υποχρέωση να είναι πάντα προετοιμασμένη. Φυσικά είμαστε έτοιμοι για να παίξουμε οποιοδήποτε σημαντικό παιχνίδι. Το γαλλικό πρωτάθλημα είναι πιο γνωστό στην Ελλάδα από όσο νομίζετε. Η Μονπελιέ είναι μια ομάδα με λίγες αλλαγές από πέρυσι φέτος τα πράγματα δεν έχουν πάει τόσο καλά αλλά στο Τσάμπιονς Λιγκ έχει κάνει πολύ καλές εμφανίσεις και θα την αντιμετωπίσουμε με τον μέγιστο σεβασμό».
Πηγή: Μονπελιέ – Αποστολή Νίκος Σταματέλος
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.