Όπως καταγελούν οι συνταξιούχοι, το υπουργείο Εργασίας αποφάσισε να μη τηρείται η λίστα των δικαιούχων συνταξιούχων και το εφάπαξ δίνεται χωρίς λίστα αναμονής και χωρίς να τηρείται η ιεραρχία.
Ήδη, από την περασμένη Πέμπτη οι συνταξιούχοι προχώρησαν σε κατάληψη των γραφείων του Οργανισμού Ασφάλισης Προσωπικού της ΔΕΗ.
Ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση, καθώς όπως υποστηρίζουν έχει στα χέρια του απόφαση του ασφαλιστικού φορέα που διορθώνει την πρόβλημα αλλά δεν την ενεργοποιεί.
Οι συνταξιούχοι δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν την κατάληψη ενώ προσέφυγαν και στα αστικά δικαστήρια. Πηγή: Νίκος Υποφάντης
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.