Ουάσινγκτον: Ενώπιον της επιτροπής αερομεταφορών οι εκπρόσωποι των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών

Ενώπιον της επιτροπής αερομεταφορών στην Ουάσινγκτον, μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines Oscar Munoz, προκειμένου να αποσαφηνιστεί τι συνέβη με επιβάτη πτήσης της εταιρείας στις 9 Απριλίου. Συγκεκριμένα ένας επιβάτης της εταιρείας σύρθηκε κυριολεκτικά δια της βίας εκτός μίας πτήσης της εταιρείας από το Σικάγο για το Λούισβιλ. Υπογραμμίζεται επίσης πως στις 21 Απρίλιου ακόμη ένα περιστατικό το οποίο περιελάμβανε λεκτική βία απέναντι σε μία μητέρα δύο παιδιών έλαβε χώρα σε πτήση της American Airlines.

Σημειώνεται πως μαζί με την United Airlines ενώπιον της επιτροπής βρέθηκαν και οι εταιρείες Alaska Airlines, SouthWest Airlines, American Airlines και ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Αμερικανών Καταναλωτών.

Ο επικεφαλής της επιτροπής κ. Shuster ρώτησε τους εκπροσώπους της United και της American τι είναι αυτό που κάνουν προκειμένου να εξασφαλίσουν πως το προσωπικό τους διαθέτει την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά και τα κατάλληλα χαρακτηριστικά προκειμένου να διασφαλίζεται η δέουσα συμπεριφορά και οι προβλεπόμενες παροχές προς τους πελάτες τους.

Ο κ. Munoz σημείωσε πως η εταιρεία του (United) επενδύει σημαντικά στην εκπαίδευση του προσωπικού και θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου να διασφαλίζεται η σωστή και πλήρης παροχή υπηρεσιών στους ταξιδιώτες. Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η απάντηση της εκπροσώπου της American κας Filipovic η οποία υπογράμμισε πως είναι προγραμματισμένη από την εταιρεία μία πολύ σημαντική ενίσχυση του τομέα της εκπαίδευσης του προσωπικού.

Αναφερόμενοι στον τομέα των υπεράριθμων κρατήσεων όλοι οι εκπρόσωποι των εταιρειών τόνισαν πως είναι ένα όντως υπαρκτό ζήτημα για το οποίο παρουσίασαν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία αναμένεται να περιοριστεί σε ποσοστά 80% το συγκεκριμένο φαινόμενο στο άμεσο μέλλον.

Ο εκπρόσωπος των καταναλωτών από την πλευρά του σημείωσε πως μόνο ι δεσμεύσεις δεν διασφαλίζουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και υπογράμμισε πως είναι απαιτητό πλέον να υπάρχουν πολύ διαφανέστερες διαδικασίες αποζημίωσης των επιβατών που υπόκεινται σε κακές πρακτικές από τις εταιρείες σημειώνοντας πως οι όροι χρήσης δεν θα έπρεπε να είναι στην διακριτική ευχέρεια των εταιρειών να αλλάζουν αλλά αντίθετα θα πρέπει να υπάρξει ένα ξεκάθαρο και «κρυστάλλινο» όπως σημείωσε νομικό πλαίσιο το οποίο θα ακολουθείται χωρίς καμία παρέκκλιση.
Πηγή: skai.gr - Γιάννης Χαραμίδης