Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο μηχανοδηγός, Φρανθίσκο Χοσέ Γκαθόν Άμο, μιλούσε με προσωπικό της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων της Ισπανίας (Renfe). Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε την Κυριακή αυτόπτης μάρτυρας που βοήθησε τον οδηγό μετά τον εκτροχιασμό, ο Άμο δήλωσε πως ήθελε να φρενάρει αλλά δεν μπορούσε.
Τα στοιχεία που έχουν ανακτηθεί από το «μαύρο κουτί» του τρένου κατέδειξαν πως αυτό κινούταν με ταχύτητα 153 χιλιομέτρων ανά ώρα μετά την εφαρμογή του φρένου, ενώ λίγα δευτερόλεπτα πριν έτρεχε με 192 χλμ.
Σημειώνεται πως η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα στο σημείο του δυστυχήματος ήταν 80 χλμ. ανά ώρα.
Ο ίδιος ο μηχανοδηγός έχει παραδεχθεί πως κινούταν με υπερβολική ταχύτητα.
Ο μηχανοδηγός θεωρείται ύποπτος για ανθρωποκτονία κατά συρροή από αμέλεια, αλλά δεν του έχουν απαγγελθεί επισήμως σχετικές κατηγορίες.
Πηγή: Newsdesk ΣΚΑΪ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.