Οι Συντηρητικοί θέλουν να μειώσουν τον αριθμό των βουλευτών από 650 σε 600, προβαίνοντας στην πιο ριζική αναδιάρθρωση του εκλογικού χάρτη της χώρας εδώ και δεκαετίες.
Στόχος της κυβέρνησης είναι μία πιο αντιπροσωπευτική εκπροσώπηση στη Βουλή των Κοινοτήτων για τους κατοίκους ορισμένων περιοχών και η εξοικονόμηση περίπου 12 εκατομμυρίων λιρών από την κατάργηση 50 βουλευτικών εδρών. Η αντιπολίτευση πάντως θεωρεί ότι ο ανασχεδιασμός των εκλογικών περιφερειών γίνεται με τρόπο που ευνοεί τους Τόρις.
Οι προτάσεις θα αποτελέσουν αντικείμενο διαβουλεύσεων για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς οι επόμενες εκλογές είναι προγραμματισμένες για το 2015.
Πηγή: Θανάσης Γκαβός, Λονδίνο
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.