Homifix: O διαδικτυακός σύμβουλος για τις ηλεκτρονικές σας συσκευές!

Το Homifix είναι μια μοναδική υπηρεσία παγκοσμίως η οποία προσφέρει δωρεάν τεχνολογικές συμβουλές και υποστήριξη εντός λίγων λεπτών για όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μέσω της “native” εφαρμογής για Android και iOS κινητά και ταμπλέτες, της ιστοσελίδας του (homifix.com & gr.homifix.com), του Facebook & του Twitter.

Στους σχεδόν 3 μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας, το Homifix έχει εξυπηρετήσει επιτυχώς περισσότερα από 500 ερωτήματα πελατών με μέσο χρόνο ανταπόκρισης τα 16 λεπτά.

Το Homifix προσφέρει αντικειμενικές συμβουλές για αγορές ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και υποστήριξη αυτών συμπεριλαμβάνοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές, smartphones, tablets, home cinema, ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές, IoT συσκευές και οτιδήποτε άλλο τεχνολογικό. Οι χρήστες λαμβάνουν απεριόριστη υποστήριξη έως ότου το πρόβλημα τους λυθεί.

Στις μέρες μας οι καταναλωτές κατακλύζονται από τον αριθμό των προσφορών που δίνουν τα καταστήματα, κάτι που δυσκολεύει την προσπάθεια τους στο να επιλέξουν αυτό που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες τους. Επιπλέον, τα προϊόντα συχνά περιγράφονται με τεχνικούς όρους με τους οποίους δεν είναι πάντα εξοικειωμένοι. Τα forums, είναι αρκετές φορές ασαφή, ενώ οι εταιρίες προσφέρουν υποστήριξη μόνο για τα προϊόντα τους και όχι πάντα στην ώρα τους. Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Homifix τον Οκτώβριο του 2014 σε ευρωπαίους πολίτες, αποκάλυψε πως σχεδόν οι μισοί χρήστες που αναζήτησαν ηλεκτρονικά μια λύση για ένα τεχνικό πρόβλημα, χειροτέρεψαν το αρχικό τους πρόβλημα.

Ξεπερνώντας αυτά τα ζητήματα, το Homifix γεννήθηκε για να λύσει τα παραπάνω, δωρεάν! Η ομάδα των έμπειρων τεχνικών που βρίσκονται πίσω από το Homifix απαντάει στα ερωτήματα των χρηστών από Δευτέρα έως Παρασκευή (11πμ – 11μμ Κεντρική Ευρωπαϊκή Ώρα) μέσα σε 30-40 λεπτά. Μόλις φτάσει ένα ερώτημα από την εφαρμογή, την ιστοσελίδα, το Facebook ή το Twitter στο Customer Support Dashboard(Desk.com) του Homifix, οπού συλλέγονται τα ερωτήματα, ένας ειδικός ανοίγει το ερώτημα (ticket) και απαντάει άμεσα, προσφέροντας αντικειμενική γνώμη για νέες αγορές ή βοηθάει τον τελικό χρήστη στην επιδιόρθωση του τεχνικού προβλήματος. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό μηνυμάτων που θα ανταλλάξουν ο χρήστης και ο τεχνικός.

Το Homifix δημιουργήθηκε από τον Πάνο Καραχάλιο, την Σοφία Αδαμαντοπούλου και την Μαριλένα Τσίγκου, ειδικούς με μακρά, ποικίλη και πολυεθνή εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής και συγκεκριμένα στην τεχνική υποστήριξη. Σύμφωνα με τον Πάνο, «Το Homifix γεννήθηκε ώστε να βοηθήσει τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία με ευκολία, διασκέδαση και χωρίς προβλήματα!»

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το Homifix.com, Facebook: Homifix καιTwitter: Homifix
Πηγή: skai.gr