Κλείσιμο

Μ. Βορίδης: Ο Ραγκούσης προσπαθεί να εμπλέξει την υπόθεση των ταξί

Για προσπάθεια να προκαλέσει εμπλοκή στην απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί, και μάλιστα για δεύτερη φορά, κατηγόρησε τον αναπληρωτή υπουργό Άμυνας Γιάννη Ραγκούση ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης μιλώντας την Παρασκευή στην τηλεοπτική εκπομπή ΣΚΑΪ με το Νίκο Ευαγγελάτο.

«Θεωρώ τη διαφωνία κάποιου θεμιτή, πολλώ μάλλον όταν είναι διαφωνία αρχής, αλλά από εκεί και πέρα επειδή διαφωνώ να προσπαθώ να εμπλέξω την υπόθεση όπως έχω κάνει και στο παρελθόν; Ο ευρωπαϊκός κανονισμός για τις μεταφορές δεν ρυθμίζει τα ταξί· πώς να το κάνουμε;» δήλωσε χαρακτηριστικά

«Δεν είναι δυνατόν να περιφέρομαι σε διεθνή φόρα προσπαθώντας να τα κινητοποιήσω για δεύτερη φορά. Υπάρχει ο αρμόδιος υπουργός που χειρίζεται το θέμα και στα διεθνή όργανα. Να εμπλέξουμε πέντ’ έξι σε αυτό; Δεν είναι λίγο υπερβολικό αυτό; Μην το κάνουμε και μείζον θέμα» τόνισε.

«Να ρωτήσετε τι θέλει όταν τον δείτε γιατί βγαίνει πολύ (σ.σ στα ΜΜΕ)» πρόσθεσε σκωπτικά ο υπουργός Μεταφορών.

Για τις δηλώσεις του Αμαντέου Αλταφάζ, απάντησε «δεν συνηθίζω να ερμηνεύω, συνηθίζω να άκουω. Όταν λεει κάτι η Κομισιόν το λεει με σαφή τρόπο, δεν χρειάζονται ερμηνείες. Η Κομισιόν είναι ένα από τα τρία μέλη της τρόικας και εκείνο το μέρος που χειρίζεται το συγκεκριμένο θέμα» σημείωσε.

Ο κ. Βορίδης δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος των παρατηρήσεων της τρόικας θα ενσωματωθεί στο ν/σ και υπάρχει ένα τεχνικό σημείο που μένει να διευκρινιστεί.

Ο υπουργός εξάλλου χαρακτήρισε ψευδές ότι δεν επιτρέπεται νέα έκδοση νέων αδειών.

«Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει θέμα. Εγώ το θέμα θα το κλείσω όταν το ν/σ ψηφιστεί στην Ολομέλεια» τόνισε χαρακτηριστικά.

«Σέβομαι τη σχέση που υπάρχει με την τρόικα και εγώ δεν μπορώ να την περιφέρω» ανέφερε εξάλλου, αφήνοντας νέα αιχμή κατά του κ. Ραγκούση.

Δήλωσε δε, ότι η συνοχή του υπουργικού συμβουλίου «είναι λίγο ασθενής» με αφορμή τη διαφωνία του αναπληρωτή υπουργού Άμυνας.

Εξηγώντας στο ΣΚΑΪ γιατί καταψήφισε το ν/σ Βορίδη στο υπουργικό, ο Γιάννης Ραγκούσης έκανε λόγο για «πολιτική εξαιρέσεων» που θα ανοίξει το χορό των αντιδράσεων από τον κλάδο των οδηγών φορτηγών και υποστήριξε ότι ήταν θέμα πολιτικής δικαιοσύνης και ηθικής να ανοίξει πλήρως το επάγγελμα των οδηγών ταξί, όπως συμβαίνει με όλους τους κλάδους.
Πηγή: skai.gr