Οι πικάντικες τροφές βελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς
Η κατανάλωση πικάντικων τροφών κάνει καλό στην καρδιά, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστημίου του Χόνγκ Κόνγκ.

Συγκεκριμένα, όπως έδειξε η μελέτη, οι καυτερές πιπεριές βοηθούν στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και η συχνή χρήση τους βοηθά σε σημαντικό βαθμό στην μείωση της χοληστερόλης.

Σύμφωνα με τους κινέζους επιστήμονες, τροφές οι οποίες είναι πικάντικες προστατεύουν από σοβαρές ασθένειες που οδηγούν στην νούμερο 1 αιτία θανάτων παγκοσμίως (ανακοπή καρδιάς).

«Οι λάτρεις των πικάντικων τροφίμων, παρουσιάζουν πιο υγιή καρδία, σε σχέση με αυτούς που δεν τα καταναλώνουν» δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας κ. Σένγκ.

Παρ’ όλα αυτά, όπως διευκρινίζει ο κ. Σένγκ, «το γεγονός ότι οι πικάντικες τροφές βελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς, δεν σημαίνει ότι πρέπει να οδηγηθούμε στην υπερβολική κατανάλωση τους. Αντιθέτως, κάτι τέτοιο μπορεί να βλάψει την καρδιά» τονίζει.



Πηγή: Επιμέλεια: Γιάννης Αγιασλάρι
0 0 Bookmark

Απόρρητο