Το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής θα έχει μήκος 13 χιλιομέτρων ενώ θα κατασκευαστούν 14 υπόγειοι σταθμοί, από το Άλσος Βεΐκου έως την περιοχή Γουδή. Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, την Καισαριανή και τα Ιλίσια.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,45 δισ. €, χωρίς ΦΠΑ, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Αττικό Μετρό τα έργα για την κατασκευή τω νέων σταθμών αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2018 μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού.
Το χρονοδιάγραμμα που έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό - που θα είναι ο διαχειριστής του έργου - προβλέπει διάρκεια κατασκευής 8 ετών, από το 2019 έως και το 2026.
Στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια έως και 18 αυτόματων συρμών, δηλαδή δίχως οδηγό, η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτηρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
Συνολικά, η γραμμή 4 του μετρό έχει προϋπολογισμό 3,5 δισ. € και θα υλοποιηθεί σε πέντε φάσεις, θα έχει μήκος 33,5 χιλιόμετρα και 30 νέους σταθμούς.
Θα διαθέτει 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις γραμμές 1, 2 και 3, ενώ εκτιμάται ότι θα μετακινούνται περισσότεροι από 500.000 επιπλέον επιβάτες ανά ημέρα, επιφέροντας μείωση μετακινήσεων με ΙΧ ημερησίως κατά 75.000.
Πηγή: skai.gr - Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.